![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Mensch Maschine ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,339 Joined: 14-June 07 From: Bucuresti Member No.: 976 Car: E34 Engine: M60B30 ![]() |
Mdah, i-am pus toate vacumurile, si tot nu merge cum ar trebui. Ma depaseste... Am condus un E12-520 cu carbu impecabil si m-am dus cu el intr-a doua la 110, eh...asta al dracului nu vrea mai mult de 80-90, deja imi vine sa ma dau cu capul de pereti.
Nu deschide a doua treapta, nu imi dau seama...accelereaza f greu. Se pricepe careva sa ma ajute si pe mine? contra cost...cinste, cum vreti voi, ma apasa rau de tot pe inima carburiciu` asta pacatos. Mai am inca un carburator complet, poate reusim sa facem din doua, unul bun. Intrebare: se gaseste pe undeva de cumparat kit de reparatie? Toata stima |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 13 Joined: 30-June 07 From: Bucuresti Member No.: 1,006 Car: e30 Engine: m10 ![]() |
DA este vorba de piesa 8 din figura cu solexu 4A1.
Capsula functioneaza dar revine foarte greu, adica trag cu gura aer din ea si dupaia cand ii dau drumu revine lent inapoi. Daca in timpu mersului o scot din functie si misc clapeta de jos se misca usor claptele de aer de sus(care sunt controlate/inchise de capsula asta in ture mici). E super aiurea problema, singura cauza asta o vad cu functionarea defectuasa a capsulei. In linkul dat de barto zice ca sa schimb cama aia de textolit si arcu ala care nu mi se pare ca face nimic. Nu zice nimic de capsula asta si nici nu apare pe acolo pe la piese, super ciudat. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 15th August 2025 - 09:16 PM |