![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Mensch Maschine ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,339 Joined: 14-June 07 From: Bucuresti Member No.: 976 Car: E34 Engine: M60B30 ![]() |
Mdah, i-am pus toate vacumurile, si tot nu merge cum ar trebui. Ma depaseste... Am condus un E12-520 cu carbu impecabil si m-am dus cu el intr-a doua la 110, eh...asta al dracului nu vrea mai mult de 80-90, deja imi vine sa ma dau cu capul de pereti.
Nu deschide a doua treapta, nu imi dau seama...accelereaza f greu. Se pricepe careva sa ma ajute si pe mine? contra cost...cinste, cum vreti voi, ma apasa rau de tot pe inima carburiciu` asta pacatos. Mai am inca un carburator complet, poate reusim sa facem din doua, unul bun. Intrebare: se gaseste pe undeva de cumparat kit de reparatie? Toata stima |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
||||
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 13 Joined: 30-June 07 From: Bucuresti Member No.: 1,006 Car: e30 Engine: m10 ![]() |
Stie cineva cum trebuie sa lucreze capsula asta?
Daca scot vacuumul de la capsula vacuumatica care tine inchise clapetele de aer de la tr2 se deschid usor la actionarea tr2 si masina se inneaca(lucru normal cred, din moment ce e asta merge numai in ture mari si nu la ralanti), si chiar se opreste daca insist. Cama din textolit care trage de cuiele de la jicloarele de pe tr2 era rupta si nu se deschideau jicloarele . S-a inlocuit. Mai e si arcu asta care iarasi nu prea ma prind pt ce e. |
|||
|
||||
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th August 2025 - 04:23 AM |