![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
Am o problema de ceva timp, imi curge ceva in masina si nu stiu pe unde. Pe podeaua de la pasagerul din dreapta e balta. In jurul pedalei de acceleratie, se umezeste mai putin, dar notabil.
Initial am crezul ca e antigel dar inclin sa cred ca nu e. E o chestie lipicioasa, fara miros, zici ca e ulei, dar nu asa de gros. Am verificat radiatorul de la aeroterma, e ok, nu e spart, am desfacut tabla de sub stergatoare (cea cu grilajul) si m-am uitat la conducte si legaturi, iar nimic. Cele 4 scurgeri de la aeroterma sunt la locul lor si in buna stare. Nivelul de antigel nu pare sa scada. Ce poate sa curga dom'le, ca nu mai stiu unde sa ma uit si ce sa verific ... -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Scoate caloriferul si vezi ca iti curge pe la capacul din dreapta. Sigur.
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
Scoate caloriferul si vezi ca iti curge pe la capacul din dreapta. Sigur. Nu e de la ala. I-am scos furtunele de la capat si am suflat pe el, nu scapa nimic. Ar putea sa curga ceva de la racitorul de la AC, mai ales ca nu are freon in instalatie ? Astea nu au vreun fel ulei prin ele ? Ca altceva nu stiu ce ar putea fi ... -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 10:40 AM |