IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> Vand 316, avariat
xox
post Jul 5 2007, 06:45 PM
Post #1


Beer Powered
*****

Group: Members
Posts: 2,699
Joined: 9-October 06
Member No.: 460
Car: E36
Engine: M43B16



BMW 316, 1.8 carburatie, 1987. Singurele modificari aduse masinii au fost arcuri sport pe fata si turometru (aveam un ceas analog - turometrul a fost plug'n'play, adica am montat ceasul si functioneaza fara nici o alta modificare).
Ce sa zic, unii din voi stiti masina si stiti si ce am patit. Pentru cei care nu stiu, e avariata stanga fata - aripa era praf, am aruncat-o, oala e deplasata odata cu lonjeronul cum urca de sub masina in dreptul motorului e arcuit usor spre interior. Capota foarte putin indoita. In rest capota mi-a impins 2-3 centimetri aripa dreapta, destul de putin dar suficient cat sa nu mai pot deschide portiera dreapta fara sa o zgarai. Service-ul BMW mi-a cerut 30mil pentru reparatie (nu la reprezentanta bavaria la un service "agreat" de BMW), iar un alt service (in care am mai multa incredere) mi-a cerut 20 mil. Reparatie insemnand readucerea reperelor la cota originala si inlocuirea aripei. Capota are suportii indoiati mi-au zis ca se repara usor.
Motorul e ok, mi-a sarit de pe tampoane dar n-a rupt nimic, n-a curs nici apa nici ulei nici benzina. I-am dat o cheie imediat dupa accident si a pornit.

Cam astea sunt problemele. Masina era destul de bine intretinuta, recunosc dupa iarna mi-a aparut ceva rugina in praguri, iar vopseaua avea nevoie de un polish. Vopseaua e cea originala, mai aveam pe alocuri mici indoituri si vroiam s-o revopsesc la toamna. Interiorul intretinut, n-aveam nimic rupt in el sau crapat, totul era functional. Itp mai e valabil pana in oct 08. Masina e pe numele meu, era masina de zi cu zi, si mergeam zi de zi cu ea. Motorul e 1.8 carburatie de 90cai, nu foarte puternic dar nici n-am nevoie de putere. Iar consumul cam 10-11% ceea ce m-a si determinat s-o cumpar prima oara.

Din pacate banii nu-mi permit in momentul asta sa ma ocup de ea, si stiu foarte bine daca o las asa cateva luni in fata blocului sub prelata nu-i va fi prea bine. Pretul e 45 mil negociabil, in urma unui studiu mai atent al problemei nu-i nevoie de platforma pentru a fi luata, daca reusesc sa ii schimb capul de bara pleaca pe rotile ei (n-am reusit sa fac operatia asta poate n-am nici cheie sau poate imi scapa mie ceva). Mai trebuie un cric sa-i pun motorul inapoi pe tampoane. Banui ca solutii ar mai exista care sa nu implice platforma. Mai dau si multe piese odata cu ea.

Poze chiar dupa accident:
Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
 


--------------------
Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
danrzc
post Jul 6 2007, 10:23 AM
Post #2


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 58
Joined: 17-June 06
From: Bucuresti
Member No.: 351
Car: E46 320d 150CP 2002
Engine: 2.0d 150CP



Frate, nu o da. Dupa cate ai patit cu ea se vede ca te-ai atasat mult de gramada asta de fiare. O sa iti para rau dupa ea, mai ales dupa ce ai ajuns sa ii cunosti cat de cat toate chichitele si toanele.

Nu are masina nimic daca o tii o perioada sub prelata. Asa am patit si eu, numai ca eu am cam facut-o praf pe a mea (doar motorul mai e intreg). Ce a ramas sta insa cuminte sub prelata si asteapta sa ma fac bine sa ii dau o cheie (in viitorul apropiat) si apoi sa o recarosez (in viitorul un pic mai indepartat, deh!, nu mai am nici eu bani). Ce stiu sigur este ca nu vreau decat tot E30, nimic altceva.

Asadar, sfatul meu este sa nu o dai, ca 45 mil. nu inseamna prea mult si o sa cauti mult dupa alta in stare ok.


--------------------
crashed 320i 129CP `89

320d 150CP 2002
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 5th July 2025 - 07:18 AM