![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
BMW 316, 1.8 carburatie, 1987. Singurele modificari aduse masinii au fost arcuri sport pe fata si turometru (aveam un ceas analog - turometrul a fost plug'n'play, adica am montat ceasul si functioneaza fara nici o alta modificare).
Ce sa zic, unii din voi stiti masina si stiti si ce am patit. Pentru cei care nu stiu, e avariata stanga fata - aripa era praf, am aruncat-o, oala e deplasata odata cu lonjeronul cum urca de sub masina in dreptul motorului e arcuit usor spre interior. Capota foarte putin indoita. In rest capota mi-a impins 2-3 centimetri aripa dreapta, destul de putin dar suficient cat sa nu mai pot deschide portiera dreapta fara sa o zgarai. Service-ul BMW mi-a cerut 30mil pentru reparatie (nu la reprezentanta bavaria la un service "agreat" de BMW), iar un alt service (in care am mai multa incredere) mi-a cerut 20 mil. Reparatie insemnand readucerea reperelor la cota originala si inlocuirea aripei. Capota are suportii indoiati mi-au zis ca se repara usor. Motorul e ok, mi-a sarit de pe tampoane dar n-a rupt nimic, n-a curs nici apa nici ulei nici benzina. I-am dat o cheie imediat dupa accident si a pornit. Cam astea sunt problemele. Masina era destul de bine intretinuta, recunosc dupa iarna mi-a aparut ceva rugina in praguri, iar vopseaua avea nevoie de un polish. Vopseaua e cea originala, mai aveam pe alocuri mici indoituri si vroiam s-o revopsesc la toamna. Interiorul intretinut, n-aveam nimic rupt in el sau crapat, totul era functional. Itp mai e valabil pana in oct 08. Masina e pe numele meu, era masina de zi cu zi, si mergeam zi de zi cu ea. Motorul e 1.8 carburatie de 90cai, nu foarte puternic dar nici n-am nevoie de putere. Iar consumul cam 10-11% ceea ce m-a si determinat s-o cumpar prima oara. Din pacate banii nu-mi permit in momentul asta sa ma ocup de ea, si stiu foarte bine daca o las asa cateva luni in fata blocului sub prelata nu-i va fi prea bine. Pretul e 45 mil negociabil, in urma unui studiu mai atent al problemei nu-i nevoie de platforma pentru a fi luata, daca reusesc sa ii schimb capul de bara pleaca pe rotile ei (n-am reusit sa fac operatia asta poate n-am nici cheie sau poate imi scapa mie ceva). Mai trebuie un cric sa-i pun motorul inapoi pe tampoane. Banui ca solutii ar mai exista care sa nu implice platforma. Mai dau si multe piese odata cu ea. Poze chiar dupa accident: -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Imi pare atat de rau ca ti s-a intamplat asa ceva!
Prerupun ca nu au fost urmari grave, ca pana la urma asta conteaza. Fiarele tot fiare raman, se indoaie si se fac la loc. Eu chiar nu stiu ca ti s-a intamplat asa ceva. Poate ar fi mai bine sa povestesti ca sa stim si noi. In fine. bafta la vanzare. Planuiesti sa iti iei altceva dupa? -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 5th July 2025 - 11:15 AM |