![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Deci cum spune titlul topicului vand E28-ul meu!
Am sa incep printr-un scurt istoric al masinii, de cand o am pana in prezent. Am cumparat-o in Noiembrie 2005, ca urmare a obsesiei mele pentru BMW, si pana in prezent am incercat sa tin pasul cu nevoile ei, dar si ale mele. Sunt al 3-lea proprietar. Masina a fost initial cu cutie de viteza automata si alt motor TD. Cel de-al doilea proprietar, de la care am si cumparat-o, a trecut-o pe cutie manuala si i-a pus un motor tot 24 TD, in mai 2005. Si apoi in noiembrie am cumparat-o eu. Dotari: - 4 Geamuri electrice (fata, spate); - scaune electrice fata cu reglare pe lungime, inaltime si reglare lombara; - tetiere electrice - AC functionabil, momentan nu e incarcat cu freon; - ABS nefunctionabil, lipseste senzor dreapta roata fata; - jante BMW pe 16 cu cauciuri iarna (205/55/16) + vara (205/55/16 fata si 225/50/16 spate); - discuri ventilate fata-spate; - bara fata de M535i, plus kit nemontat de M535i (bara spate, praguri si eleron); - oglinzi electrice; - inchidere centralizata plus telecomanda; - trapa electrica; - tapiterie piele, cotiere scaune fata, cotiera bancheta spate, usi cu tapiterie tot piele, piele culoare crem; - casetofon cd si boxe; Mentionez urmatoarele: - trebuie schimbata flansa cardan; - elicea motor; - bara trebuie schimbata (lipeseste bandoul si e un pic valurita), dar cum am zis posed si kit-ul de M535i si se poate inlocui, numai ca trebuie vopsit pentru ca e culoare neagra; - geamul dreapta spate, merge in toane, dar probabil ca e vreun contact imperfect, dar oricum merge; - trebuie schimbat rulmentul fata dreapta de la roata (asta se rezolva sapt. viitoare); - turbina cica nu mai e in toanele ei, si ca ar trebui una noua, dar trage si asa cum este acum; - rulmentul de presiune ar trebui schimbat, huruie atunci cand schimbatorul nu e in vreo treapta de viteza; - bucse bara de torsiune trebuie schimbate; - era sa uit: turometrul nu merge, nu a mers de cand am cumparat-o; - mai nou nici vitezometrul nu merge, ori e ceva de la bord ori vreo sonda cum spuneau unii de pe forum; Anul trecut in august sau septembrie am facut urmatoarele: - schimbat toate consumabilele (bucse, capete de bara, amortizoare, distributie tot, filtre si ulei) adica multi bani intr-un cuvant; - au mai ramas cele de sus (flansa cardan, elice motor, si bucse bara de torsiune), care sper sa le pun pana o voi vinde! Am uitat de ITP: - ITP mai 2009, luat pe bune in prima statie RAR care am gasit-o, deoarece l-am facut la o zi inainte de a expira; Poze pe diseara sau maine! Momentan nu am nici una recenta decat cea din imagine, care e de la o intalnire a bimmer-ilor din Iasi de la Ciric. Si pret, ca fara pret nu se poate sa o vand: 2.700 Euro neg in cazul in care schimb tot ce mai am de schimbat. This post has been edited by reactor_share: Jun 15 2007, 12:43 PM -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Nici eu nu cred ca-i strambat sasiul, dar cine stie... sa vedem pozele.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 30th June 2025 - 03:10 PM |