![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Deci cum spune titlul topicului vand E28-ul meu!
Am sa incep printr-un scurt istoric al masinii, de cand o am pana in prezent. Am cumparat-o in Noiembrie 2005, ca urmare a obsesiei mele pentru BMW, si pana in prezent am incercat sa tin pasul cu nevoile ei, dar si ale mele. Sunt al 3-lea proprietar. Masina a fost initial cu cutie de viteza automata si alt motor TD. Cel de-al doilea proprietar, de la care am si cumparat-o, a trecut-o pe cutie manuala si i-a pus un motor tot 24 TD, in mai 2005. Si apoi in noiembrie am cumparat-o eu. Dotari: - 4 Geamuri electrice (fata, spate); - scaune electrice fata cu reglare pe lungime, inaltime si reglare lombara; - tetiere electrice - AC functionabil, momentan nu e incarcat cu freon; - ABS nefunctionabil, lipseste senzor dreapta roata fata; - jante BMW pe 16 cu cauciuri iarna (205/55/16) + vara (205/55/16 fata si 225/50/16 spate); - discuri ventilate fata-spate; - bara fata de M535i, plus kit nemontat de M535i (bara spate, praguri si eleron); - oglinzi electrice; - inchidere centralizata plus telecomanda; - trapa electrica; - tapiterie piele, cotiere scaune fata, cotiera bancheta spate, usi cu tapiterie tot piele, piele culoare crem; - casetofon cd si boxe; Mentionez urmatoarele: - trebuie schimbata flansa cardan; - elicea motor; - bara trebuie schimbata (lipeseste bandoul si e un pic valurita), dar cum am zis posed si kit-ul de M535i si se poate inlocui, numai ca trebuie vopsit pentru ca e culoare neagra; - geamul dreapta spate, merge in toane, dar probabil ca e vreun contact imperfect, dar oricum merge; - trebuie schimbat rulmentul fata dreapta de la roata (asta se rezolva sapt. viitoare); - turbina cica nu mai e in toanele ei, si ca ar trebui una noua, dar trage si asa cum este acum; - rulmentul de presiune ar trebui schimbat, huruie atunci cand schimbatorul nu e in vreo treapta de viteza; - bucse bara de torsiune trebuie schimbate; - era sa uit: turometrul nu merge, nu a mers de cand am cumparat-o; - mai nou nici vitezometrul nu merge, ori e ceva de la bord ori vreo sonda cum spuneau unii de pe forum; Anul trecut in august sau septembrie am facut urmatoarele: - schimbat toate consumabilele (bucse, capete de bara, amortizoare, distributie tot, filtre si ulei) adica multi bani intr-un cuvant; - au mai ramas cele de sus (flansa cardan, elice motor, si bucse bara de torsiune), care sper sa le pun pana o voi vinde! Am uitat de ITP: - ITP mai 2009, luat pe bune in prima statie RAR care am gasit-o, deoarece l-am facut la o zi inainte de a expira; Poze pe diseara sau maine! Momentan nu am nici una recenta decat cea din imagine, care e de la o intalnire a bimmer-ilor din Iasi de la Ciric. Si pret, ca fara pret nu se poate sa o vand: 2.700 Euro neg in cazul in care schimb tot ce mai am de schimbat. This post has been edited by reactor_share: Jun 15 2007, 12:43 PM -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Nu o voi dezmembra eu!
Din ce mi-a zis el, l-ar costa mai mult de 2.500 euro. Asa ca prefera sa mi-o cumpere si sa isi recupereze din bani prin vanzarea pe bucati. Eu personal azi dimineata am primit vestea, si de 2 saptamani nu am mai vazut masina. Urma ca sambata sa o aduc in Iasi sa ma mai plimb un pic cu ea si apoi sa vad daca sa o pun sau nu pe site-urile cu vanzari masini. Acest prieten al meu a stat cu ea in service si si-a facut timp sa mi-o faca, cat am lasat-o la Roman, si sa schimbe piesele din lista de mai sus. Nu stiu exact starea in care este avariata. Si oricum nu mai am puterea psihica sa o fac, si sa mai bag alti bani in ea, ca apoi daca vreau sa o vand sa imi ofere cineva pe ea tot max. 2500 euro. Am sa revin cu poze. Din cate stiu a intrat in depasirea unei dacii papuc, si nu s-a asigurat din fata; cand a observat ca de pe contrasens venea alt automobil a franat si a franat si papucul, si cand a tras dreapta a intrat in frana in spatele papucului. Bine ca nu au fost urmari grave de ambele tabere si doar sperieturi si zgarieturi. E28-ul a fost suit pe un trailer, probabil ca Dacia Asistenta, si dus la 10 km de Roman, la niste bunici de-ai prietenului cu pricina. Mi-a zis ca nu se mai inchidea capota ca era strambata pana la parbriz-ul fata, faruri dreapta sparte, radiator, frane deloc. Si ce e mai rau e ca el crede ca s-a strambat si sasiul. Oricum voi reveni cu detalii. -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 30th June 2025 - 03:21 PM |