![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
A existat asa ceva din fabrica?
Vreau sa scap macar de frunzulitele care-mi intra in masina prin gurile de ventilatie, daca se poate si de o parte din praf. Ma gandeam sa intind ceva din bumbac la baza gurilor de ventilatie de pe capota. Un fel de tifon pe care sa-l prins cu chederele mici de pe acele guri. Dar pe-acolo ajunge si apa cand ploua si nu-i tocmai bine. Apoi m-am gandit la o plasa fina din sarma, dar asta nu opreste praful prea bine. Aveti alte idei? -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 332 Joined: 9-March 06 Member No.: 223 Car: E 28 , Ford Capri Engine: turbu....524 TD ![]() |
de ce nu incerci cum am eu la ford? oricum aseara pe vijelia aia la asta ma gandeam si eu. eu am pus in loc de filtrul de aer pe gura care iese din camera de inductie la interior plasa de fibra de sticla de armare polistiren iar la exterior filtru de hota, prins cu colier pe acea buza; ma gandesc ca si la noi s-ar putea face, dar pe capacele aerotermei; trebe studiata problema
-------------------- proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 24th June 2025 - 12:05 AM |