![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 450 Joined: 20-November 05 From: Ottawa Member No.: 101 Car: e30 318is Engine: m42 +12psi of boost ![]() |
dupa ce am ajuns in Canada anul trecut prin Septembrie si tot intorceam capul dupa masina pana in decembrie cand trebuia sa ma mut si imi trebuia masina,eu auzisem ca masina asta mai fusese la vanzare anul trecut dar nu a fost asa .Cineva mi-a spus ca vazuse masina asta si era cu anunt pe ea.Ma duc la propietar dupa ce incep sa intreb lumea a cui este masina,aflu unde sta ,vorbesc cu el dar omul imi spune ca masina lui nu a fost niciodata pt vanzare si atunci eu il intreb daca nu o vinde la care el imi spune ca avea in plan sa o vanda dar in primavara.Eu chiar aveam nevoie de masina in momentul ala si masina asta mi se parea cea mai potrivita ,motor mic ,consum putin ,la timpul acela nu aveam serviciu si daca mi-as fi luat un 325 ma ducea la sapa de lemn.Incep sa ii imbib capul propietarului cu povesti cum eu sunt un mare fan al marcii BMW si cum o sa am eu grija de masina si cum daca mai sta o iarna o sa se degradeza si mai rau si nu isi va mai lua banii pe ea si multe alte chestii ,omul oricum iesise la pensie si nu mai mergea mult cu masina deci daca mai stratea mult se alegea praful de ea .Cand am luat-o nu era in perfecta stare ,aeroterma nu functiona adica motorul avea un joc imens in bucse,flansele de la amortizoare pe spate praf,incepuse sa o i-a rugina prin anumite locuri.Cea mai mare bucurie a fost ca intr-o zi cand cutreieram Ottawa sa imi las niste CV-uri pe la anumite serviceuri mi s-a blocat cutia de viteze in marsarier.Am adus-o acasa pe platforma si m-am dus la un magazin de unde mi-am cumparat scule de 200$ ,asta dupa ce m-am interesat si imi cereau stia 500$ sa imi dea cutia jos si eventual 500$ pe alta cutie second,mda astia pe aici cica nu prea repara,asa ca intr-o zi cand am prins soare si -5 grade celsius am coborat sa imi dau cutia jos singurel ,bineinteles ca am avut probleme cu un surub care era intepenit si dupa o zi de munca am reusit sa il scot.A doua zi sa dau cutia jos ,in zece minute trbuia sa fiu cu ea in brate dar uite ca nu a fost asa ,cei care au schimbat ambreajul inaite nu au pus vaselima pe priza si as aca priza a prins rugina si nu imi iesea de pe rulmentul de centrare din vibrochen,mi-a mai luat o jumatate de zi pana am reusit sa o scot si asta cu japca,am avut noroc ca nu am stricat nimic .Am dus cutia in casa pe hol unde am facut un covor din cartoane si am incepus sa desfac cutia ,in final am avut noroc ca se slabise doar un surub care fixa o parghie si pargia aia scapa si nu mai scotea marsarierul din viteza.cam asta este in mare povestea masinii mele,ar mai fi multe de povestit dar nu are rost sa va plictisesc cu basme din copilarie.
Asa arata cand am cumparat-o: -------------------- UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
frumoasa!
al 3-lea stop e original? ![]() ce sunt petele de pe aripa stanga fata? |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
frumoasa! al 3-lea stop e original? ![]() ce sunt petele de pe aripa stanga fata? Cum n-ai mai vazut. Eu am al treilea stop OEM Hella. -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th June 2025 - 12:46 PM |