![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Deci cum spune titlul topicului vand E28-ul meu!
Am sa incep printr-un scurt istoric al masinii, de cand o am pana in prezent. Am cumparat-o in Noiembrie 2005, ca urmare a obsesiei mele pentru BMW, si pana in prezent am incercat sa tin pasul cu nevoile ei, dar si ale mele. Sunt al 3-lea proprietar. Masina a fost initial cu cutie de viteza automata si alt motor TD. Cel de-al doilea proprietar, de la care am si cumparat-o, a trecut-o pe cutie manuala si i-a pus un motor tot 24 TD, in mai 2005. Si apoi in noiembrie am cumparat-o eu. Dotari: - 4 Geamuri electrice (fata, spate); - scaune electrice fata cu reglare pe lungime, inaltime si reglare lombara; - tetiere electrice - AC functionabil, momentan nu e incarcat cu freon; - ABS nefunctionabil, lipseste senzor dreapta roata fata; - jante BMW pe 16 cu cauciuri iarna (205/55/16) + vara (205/55/16 fata si 225/50/16 spate); - discuri ventilate fata-spate; - bara fata de M535i, plus kit nemontat de M535i (bara spate, praguri si eleron); - oglinzi electrice; - inchidere centralizata plus telecomanda; - trapa electrica; - tapiterie piele, cotiere scaune fata, cotiera bancheta spate, usi cu tapiterie tot piele, piele culoare crem; - casetofon cd si boxe; Mentionez urmatoarele: - trebuie schimbata flansa cardan; - elicea motor; - bara trebuie schimbata (lipeseste bandoul si e un pic valurita), dar cum am zis posed si kit-ul de M535i si se poate inlocui, numai ca trebuie vopsit pentru ca e culoare neagra; - geamul dreapta spate, merge in toane, dar probabil ca e vreun contact imperfect, dar oricum merge; - trebuie schimbat rulmentul fata dreapta de la roata (asta se rezolva sapt. viitoare); - turbina cica nu mai e in toanele ei, si ca ar trebui una noua, dar trage si asa cum este acum; - rulmentul de presiune ar trebui schimbat, huruie atunci cand schimbatorul nu e in vreo treapta de viteza; - bucse bara de torsiune trebuie schimbate; - era sa uit: turometrul nu merge, nu a mers de cand am cumparat-o; - mai nou nici vitezometrul nu merge, ori e ceva de la bord ori vreo sonda cum spuneau unii de pe forum; Anul trecut in august sau septembrie am facut urmatoarele: - schimbat toate consumabilele (bucse, capete de bara, amortizoare, distributie tot, filtre si ulei) adica multi bani intr-un cuvant; - au mai ramas cele de sus (flansa cardan, elice motor, si bucse bara de torsiune), care sper sa le pun pana o voi vinde! Am uitat de ITP: - ITP mai 2009, luat pe bune in prima statie RAR care am gasit-o, deoarece l-am facut la o zi inainte de a expira; Poze pe diseara sau maine! Momentan nu am nici una recenta decat cea din imagine, care e de la o intalnire a bimmer-ilor din Iasi de la Ciric. Si pret, ca fara pret nu se poate sa o vand: 2.700 Euro neg in cazul in care schimb tot ce mai am de schimbat. This post has been edited by reactor_share: Jun 15 2007, 12:43 PM -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 233 Joined: 3-March 07 From: Arad Member No.: 710 Car: e36 Engine: M51 2.5 143 CP ![]() |
Inca nu am pus masina pe site-uri specializate in tranzactii auto. Prefer sa o cumpere un om care stie ce vrea, si sa nu explic de ce si cum sunt anumite lucruri, care stie ce cumpara si la ce cheltuieli se inahama. Nu sunt genul care daca baga bani in masina lui, atunci ii pune in plus la revanzarea masinii. Am cumparat-o cu 3.350E de la un tip din Vaslui. Dupa 4-5 luni, mai precis in iunie 2006 am incercat sa refac cam totul pe dedesubt. S-au schimbat toate consumabilele cu piese noi si sh bune, majoritatea noi + filtre, kit distributie, amortizoare, flanse etc.. Care au insemnat mult bani, fapt care poate fi confirmat de Interceptor (Florin), pentru ca el a facut asa zisele reparatii. Defecte ascunse nu sunt, decat cele prezentate mai sus care se pot remedia. Arata mai bine in realitate decat in poze, dar e parerea mea personala. Sfaturi pentru un posibil cumparator, vis-a-vis de cheltuieli: - montarea kit-ului M535I pe care il am si intra in pret; - vopsirea profesionala a masinii; Desi aici, pe acest site nu am fost intrebat de ce o vand, totusi am sa spun motivele: - nu mai vreau certuri acasa; - nu o vopsesc si nici nu ii pun kit-ul de M535i pentru ca atunci nu as mai vinde-o; - prefer sa imi cumpar in viitorul apropiat un 525I E34 sau macar un 320I E36, sau E36 lui Roby 325 TDS pentru ca imi place foarte mult; In rest multumesc de cuvinte de lauda. ![]() ![]() Totusi m-ai facut curios...cum arata kitu ala M535i....? -------------------- ex:325tds full
now:porsche carrera 911 cabrio full www.cauciucurixxl.ro |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 30th June 2025 - 03:40 PM |