![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Mensch Maschine ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,339 Joined: 14-June 07 From: Bucuresti Member No.: 976 Car: E34 Engine: M60B30 ![]() |
Salutare tuturor. Iote pe ce-am pus mana, acu cateva zile.... Noroc mare, un singur proprietar in RO - neamt pe jumatate, 140.000 km reali, 2500 cmc, 110kW (154 Cp) etc etc etc.
Azi i-am pus niste jante RIAL, achizitionate de la Interceptor + anvelope noi ![]() In plan: -curatarea interiorului (care este impecabil, insa este prafuit rau de tot) -o vopsea noua (cognac metal) -amortizoare fata+spate de schimbat + placute de frana Nu pot sa spun decat ca-s orgasmat in totalitate ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Mensch Maschine ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,339 Joined: 14-June 07 From: Bucuresti Member No.: 976 Car: E34 Engine: M60B30 ![]() |
I-am pus ieri carbul original, Solex 4A1 cu 4 camere....si sunt niste tzevusti care nu stiu, care ce cum, unde.... vin (cred ca-s niste vacuumuri) Imi da in nas la 4000 si ceva de ture. Cu weberul dublu corp cu flansa care-l avea inainte mergea mai bine. Din cate stiu eu, la 155 de cai, motorul asta cu carbul original ar trebui sa fie racheta:(
Need help, ma depaseste carbul asta. PS: Ma duc in seara asta la Interceptor, ca el e taticu` lor..sper s-o rezolvam, ca ma arde pe suflet, RAU |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 07:11 AM |