![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Deci cum spune titlul topicului vand E28-ul meu!
Am sa incep printr-un scurt istoric al masinii, de cand o am pana in prezent. Am cumparat-o in Noiembrie 2005, ca urmare a obsesiei mele pentru BMW, si pana in prezent am incercat sa tin pasul cu nevoile ei, dar si ale mele. Sunt al 3-lea proprietar. Masina a fost initial cu cutie de viteza automata si alt motor TD. Cel de-al doilea proprietar, de la care am si cumparat-o, a trecut-o pe cutie manuala si i-a pus un motor tot 24 TD, in mai 2005. Si apoi in noiembrie am cumparat-o eu. Dotari: - 4 Geamuri electrice (fata, spate); - scaune electrice fata cu reglare pe lungime, inaltime si reglare lombara; - tetiere electrice - AC functionabil, momentan nu e incarcat cu freon; - ABS nefunctionabil, lipseste senzor dreapta roata fata; - jante BMW pe 16 cu cauciuri iarna (205/55/16) + vara (205/55/16 fata si 225/50/16 spate); - discuri ventilate fata-spate; - bara fata de M535i, plus kit nemontat de M535i (bara spate, praguri si eleron); - oglinzi electrice; - inchidere centralizata plus telecomanda; - trapa electrica; - tapiterie piele, cotiere scaune fata, cotiera bancheta spate, usi cu tapiterie tot piele, piele culoare crem; - casetofon cd si boxe; Mentionez urmatoarele: - trebuie schimbata flansa cardan; - elicea motor; - bara trebuie schimbata (lipeseste bandoul si e un pic valurita), dar cum am zis posed si kit-ul de M535i si se poate inlocui, numai ca trebuie vopsit pentru ca e culoare neagra; - geamul dreapta spate, merge in toane, dar probabil ca e vreun contact imperfect, dar oricum merge; - trebuie schimbat rulmentul fata dreapta de la roata (asta se rezolva sapt. viitoare); - turbina cica nu mai e in toanele ei, si ca ar trebui una noua, dar trage si asa cum este acum; - rulmentul de presiune ar trebui schimbat, huruie atunci cand schimbatorul nu e in vreo treapta de viteza; - bucse bara de torsiune trebuie schimbate; - era sa uit: turometrul nu merge, nu a mers de cand am cumparat-o; - mai nou nici vitezometrul nu merge, ori e ceva de la bord ori vreo sonda cum spuneau unii de pe forum; Anul trecut in august sau septembrie am facut urmatoarele: - schimbat toate consumabilele (bucse, capete de bara, amortizoare, distributie tot, filtre si ulei) adica multi bani intr-un cuvant; - au mai ramas cele de sus (flansa cardan, elice motor, si bucse bara de torsiune), care sper sa le pun pana o voi vinde! Am uitat de ITP: - ITP mai 2009, luat pe bune in prima statie RAR care am gasit-o, deoarece l-am facut la o zi inainte de a expira; Poze pe diseara sau maine! Momentan nu am nici una recenta decat cea din imagine, care e de la o intalnire a bimmer-ilor din Iasi de la Ciric. Si pret, ca fara pret nu se poate sa o vand: 2.700 Euro neg in cazul in care schimb tot ce mai am de schimbat. This post has been edited by reactor_share: Jun 15 2007, 12:43 PM -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Daca n-as fi avut masina, masina lui Alex as fi ales-o fara discutii!!!!! Succes la vanzare! Eu cred ca pretul e decent
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 30th June 2025 - 03:16 PM |