![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
Aveam o problema cu usile: ca sa se inchida trebuia sa le trantesc sanatos. Cred ca nu sunt singurul in situatia asa si vreau sa spun cum am rezolvat-o eu.
Initial umblasem la suportul de pe stalp dar nu mi-a placut cum a iesit pentru ca se stricase linia masinii. Problema era cu acele mici piese de plastic sau cauciuc (cam 10 mm x 10 mm x 5 mm) care se monteaza pe placuta rotativa a broastei. Sunt de culoare alba sau mai bine zis galbena (de la imbatranirea materialului) si odata schimbate, usile se inchid fara probleme. Pana o sa gasesc pe undeva piese originale am pus banda adeziva intr-un strat mai gros si are acelasi efect ca si piesa originala. Efectul este impresionant: usa se inchide ca noua fara eforturi deosebite. -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
Eu nu m-am prins despre ce vorbiti. La E36 nu este sistemul asta, nu?
-------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd June 2025 - 06:27 AM |