![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
Aveam o problema cu usile: ca sa se inchida trebuia sa le trantesc sanatos. Cred ca nu sunt singurul in situatia asa si vreau sa spun cum am rezolvat-o eu.
Initial umblasem la suportul de pe stalp dar nu mi-a placut cum a iesit pentru ca se stricase linia masinii. Problema era cu acele mici piese de plastic sau cauciuc (cam 10 mm x 10 mm x 5 mm) care se monteaza pe placuta rotativa a broastei. Sunt de culoare alba sau mai bine zis galbena (de la imbatranirea materialului) si odata schimbate, usile se inchid fara probleme. Pana o sa gasesc pe undeva piese originale am pus banda adeziva intr-un strat mai gros si are acelasi efect ca si piesa originala. Efectul este impresionant: usa se inchide ca noua fara eforturi deosebite. -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
Deci (preturi de pe Real OEM):
- bump stop 51211809735 4 buc x 1,32 USD (chestiile de la usi) - expanding nut 5171874203 10 buc x 0,18 USD (clemele indicate de TiL) - body nut 07129901634 10 buc x no price (clemele la care ma gandeam eu ![]() - distribution piece 64111363061 1 buc x 1,41 USD (T-ul de la rezervorul de vacuum) Cam astea ar fi. -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 9th August 2025 - 04:52 PM |