![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Salut,
Am gasit si eu un E12 520 de vanzare, dar are bloc motor schimbat, si nu este trecuta in acte. Proprietar are o factura de unde a achizitionat motor, dar am auzit ca de fapt este necesar o factura de la un service autorizat unde este montat motorul respectiv ca se fie trecut motor in acte la RAR. El nu are asa ceva. Are cineva mai multe informatie? Maine o sa sun la RAR dar totusi as vrea sa stiu si de voi ce experiente aveti. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Am si eu o intrebare, in certificat la rubrica 17 tipul motorului nu e trecut, decat cilindree putere si tipul carburantului. E normal? Ma gandesc pentru ca in cazul asta n-ar mai conta daca eu am M10B18 sau M40B18, singura diferenta ar fi in cazul doi la tipul masinii ar trebui sa scrie 318i. Si nu cred ca-s atat de agili baietii de la RAR sa-si dea seama. (Evident n-ar fi aceeasi serie la motor, dar nu cred ca ar fi probleme la omologare avand in vedere ca-i tot 1.8)
-------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 02:07 AM |