![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
daca stie cineva, daca a facut asa ceva, sa scrie aici ce si cum si in ce fel....
azi am avut "placerea" sa aflu ca in RRO nu se mai comercializeaza freon R12 (si sunt in pom si pomul in aer, ambele masini sunt cu R12) si la una din ele am o pierdere care necesita 1-2 completari /an ce ma fac? ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 483 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 30 Car: 324 td e30 1989 Engine: M21 2.4TD 115CP ![]() |
vreau sa-mi montez si eu instalatia de aer conditionat pe noul e30. are conductele de sub bord, butoanele. ce altceva ar mai trebui?
se poate folosi acelasi radiator de apa (cel de racire a apei motoruluiu)? trebuie oricum sa-l schimb iar nenea de la magazinul de piese m-a intrebat daca vrea pt masina cu sau fara a/c. care este diferenta? This post has been edited by Azeea: May 31 2007, 08:59 PM -------------------- 324 td
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 11th August 2025 - 02:27 PM |