![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
Dezmembrez BMW 325i din '88 adus din Germania.
A fost masina unui baiat care lucreaza la BMW. Nu a fost alergata, iar motorul nu a vazut decat ulei original BMW!!! Trage fff bine! Cand schimbi a 3-a daca nu iei piciorul din gaz, pleaca spatele intr-o parte ![]() Prefer sa dau motorul separat si sa vad restul pe bucati. Motorul se poate testa oricand. Am luat eu interiorul si kitul Mtech2! Acum are interior obisnuit in stare buna (doar materialul de pe scaunul soferului e jumulit), nu sunt rupte si bancheta spate cu cotiera. Fetele de usi sunt in set cu bancheta si scaunele. Nu mai are nici geamurile electrice si nici trapa electrica. In bord are ceas analogic, dar instalatia este de OBC. This post has been edited by butcky: Apr 17 2007, 01:49 AM -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 127 Joined: 26-December 06 From: Bucuresti Member No.: 498 Car: E30 Engine: M30 3,5 214Cp ![]() |
Instalatia electrica e cea de la motor?
This post has been edited by hanneman: May 26 2007, 10:22 PM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 13th July 2025 - 06:27 AM |