![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 426 Joined: 29-October 06 From: Bucuresti. Tei Member No.: 467 Car: e38 Engine: m52 2.8 193CP ![]() |
Deci cumpar motor M50 de 2,5(24 de valve) complect , dupa e34 dar merge si unu de e36.De preferat sa fie pe masina sa il pot auzi pornit.
-------------------- BMW E38 728i
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 268 Joined: 13-June 06 Member No.: 341 Car: E30 Engine: M50B25 ![]() |
voi ce ziceti , care este mai bun din punct de vedere al fiabilitati m20 sau m50 ?
-------------------- BMW E30 Coupe'.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() CSL fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,944 Joined: 11-December 05 From: Bucharest, Pta. Romana Member No.: 120 Car: e39 530da touring Engine: 3.0D ![]() |
voi ce ziceti , care este mai bun din punct de vedere al fiabilitati m20 sau m50 ? fiecare cu parerea lui m50-ul este mai nou trage mai bine se tureaza mai bine are sunet de exceptie si are mai multe sanse sa fie in mintile lui pe cand m20 mai simplu si mai putine lucruri care pot sa mearga prost...un super bloc rezistent in timp... la m50 la electrica si bobine din 6 la un motor de peste 200K se gaseste una care sa aiba ceva -------------------- ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th August 2025 - 01:58 PM |