![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Vreau sa vopsesc troaca mea.
Initial luasem in calcul oferta unui prieten, la pret preferential, cuptor, vopsea buna, etc. Totusi, vopsea+manopera ajungea la o suma frumusica, fara sa mai iau in calcul lucrul la tinichigerie. Asa ca am vorbit la mine la tara cu cineva care vopseste masini in garaj, cu Policolor Silverpol. Mai mult dacii, bineinteles, dar a mai prins si cate un ursulet (chiar saptamana trecuta) sau parti de E28. Manopera pentru putina tinichigerie+vopsit ma costa 5 mil. Sigur o sa sara mai sus, pentru ca mai gaseste una-alta si trebuie sa repare cat de cat, ca sa nu infloreasca rugina imediat dupa vopsea. Materialele tot vreo 5 mil.. Cu desfacutul ma descurc singur acasa. Mi-a dat lista de cumparaturi si vreau sa trec pe la un magazin Policolor, sa vad cat m-ar costa. http://www.policolor.ro/index.php?location...;pid=&city= http://www.policolor-automotive.ro/index.p...to%20metalizata Acum astept pareri, sugestii de la voi: - ce stiti de Policolor? Sugerati sa caut alt producator? - cred ca o sa insistati sa merg la cuptor, dar nu as baga atatia bani in vopsit... - e suficient sa curete pana la stratul de vopsea originala, dupa care sa dea direct noua vopsea + lac? Nu a pomenit de vopsea intermediara, si vad ca Policolor are si asa ceva. - despre nuante: vreau sa pun un gri cat mai inchis, dar care sa dea bine. Mi-a sugerat sa le evit pe cele care au mult "sclipici" in ele. Optiunile mele sunt in ordinea asta: gri maltez, gri carbon, gri petrol, gri hematit, gri grafit, gri metal. Mai e un "gri verde primavara" care imi pare asemanator cu vopseaua originala a masinii, dar nu ma tenteaza. - pragurile sunt cam "moi". Sa-i incerc indemanarea, poate-mi pune altele hand-made? Ca ultima idee, am vazut un pic ursuletul alb vopsit, arata binisor (prafuit deocamdata), chiar daca vopseaua nu e perfecta, arata bine. Cu observatia ca omul are mania de a da cu teroson pana la bandouri, pe usi si aripi. Mi-a spus asta de la inceput si i-am zis ca nu vreau decat pe praguri si fuste. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Rugina e acceptabila pentru un E28 din nov.'84. O mica gaura la picioarele pasagerului, la sofer nu stiu daca e gaurit; pragurile ar merge schimbate, ca unul pare reparat mai demult; un punct de rugina sub chederul de la luneta. Plus o lovitura mai veche in spate care a fost reparata cu chit, dar cred ca iese rugina de sub chit...
In zonele astea o sa dea cu grund sigur. Merge vopsea peste grund sau trebuie si intermediara? -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 27th June 2025 - 01:07 AM |