![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Incerc si eu marea cu degetul, pentru ca m-ar tenta sa pun o diferenta ca sa iau 528-ul lui turbocharger in loc sa mai investesc in tractor.
Asa ca dau troaca mea cu bunele si relele ei (putine dar grele) pentru 2000E, nu prea negociabil. Bune: AC complet si functional. Geamuri electrice fata. Schimbator ///M. Oglinzi electrice. CD Pioneer cam vechi dar bun, boxe Sony Xplod ovale pe spate, plus unele mici ovale pe fata, nu mai stiu ce marca. Perdeluta spate. Din ce vad eu, fostul proprietar a decupat o bucata zdravana de lemn pe care a montat o mocheta, perdeluta si boxele. Interior OK, am schimbat scaunele si bancheta cu unele in stare destul de buna. Cu bucsile si pivotii sta binisor. Am pus brat inferior cu bucsa si pivot stanga nou, celelalte pareau bunicele, dar am gasit alte brate SH la care pivotii pareau mai buni, asa ca le-am pus pe astea. Bucsile mari de la bratele superioare sunt noi. Flansa cardan, tampoane motor si cutie noi - un tampon motor inca nu-i montat. Bielete antiruliu spate noi. Un cablu de frana de mana nou. Cred ca trebuiesc schimbati si sabotii de pe partea aia totusi, ca parca nu tine cum ar trebui la o roata. Placute fata TRW noi, pe spate sunt prea bune ca sa le schimb. Discurile de frana sunt foarte putin uzate - cred ca sub 1 mm pe fata si aproape deloc pe spate. Turbina reconditionata. Bucsa semicaseta noua. Consum mediu 7,8%. Practic e mai mic, pentru ca am roti mari pe spate, asa ca bordul imi indica mai putini km. Nota: Prin "noi" inteleg ca le-am schimbat in ultimul an. Rele: Motorul pierde compresie. Pufaie destul de urat daca desfaci capacul de la ulei. A pornit totusi si la -12 grade. Manca 15W40 pe paine, chiar si cu aditiv 2+2, dar vad ca la 20W50 (fara aditiv) nu se da. Huruie un rulment in cutie cand se incalzeste - trebuie schimbata. Joc in planetare. Cardanul si diferentialul n-au nimic. Joc in caseta de directie si la imbinarea coloanei reglabile. Puntea fata lovita. Vopse urata. Capota si aripile fata ar merita schimbate + vopsit toata masina. Parbriz zgaraiat, ciupit... e o feerie cand te intalnesti cu alte masini noaptea. Cred ca am un foarte mic joc la rulmentul dreapta fata. Amortizoare cam naspa - eu as incarca fata si as pune noi pe spate. A fost lovita in spate si reparata cam in fuga, cred. Trebuie sa mai fie si altele care nu-mi vin acum in minte. Rotile pe 15 si volanul in trei spite cu piele nu le dau. As prefera sa tin si plansa spate cu perdeluta si boxe, dar nu cred ca i-ar conveni cuiva. O dau cu rotile de aliaj 14", ca in pozele de mai jos. 205/60 R14 resapate pe fata si 185/70 R14 pe spate. Poze nu pot sa atasez de la serviciu, va arat doar pozele din anuntul dupa care am luat masina. Acum nu mai arata atat de bine. http://www.autovit.ro/pozemari/1/9/1/9/2619190006.jpg http://www.autovit.ro/pozemari/1/9/1/9/2619190002.jpg http://www.autovit.ro/pozemari/1/9/1/9/2619190005.jpg http://www.autovit.ro/pozemari/1/9/1/9/2619190008.jpg Nu va lasati impresionati de parerea mea cam proasta despre masina asta, nu am de gand sa las la pret. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
LE: @reactor_share:
Nu te pot contrazice in totalitate, fiecare are dreptate in felul lui. Totusi, eu prefer sa-mi fac reparatiile singur, si culmea, nu am garaj sau spatiu special, o fac in fata blocului. Bineinteles, sunt unele lucruri pe care nu le pot face, motor, vopsitorie, etc, etc. Dar marea majoritate a reparatiilor curente la o masina se pot face foarte frumos si fara sa dispui de cine stie ce dotari. Nu prea am multi bani pentru masina, este cum ai zis si tu, sunt si alte probleme mai importante si de aceea imi planific orice reparatie si nu ma apuc de lucru pana cand nu sunt sigur ca am toate informatiile si tot ce imi trebuie, piese, scule, etc. Si slava Domnului, gasesti informatii pe net cate vrei, pentru masinile noastre. In felul asta si timpul de imobilizare al masinii se reduce la minim. Sunt sigur ca daca nu ti-e jena sa pui mana pe cheie poti face lucruri de care sa fii mandru. Trebuie doar vointa, curiozitate si sa nu pornesti de la ideea 'eu nu pot face asa ceva'. Nu cunosc masina lui Til dar din lista lui 'rele', sunt multe care le-as incadra la categoria 'fa-o singur', macar partial. Parerea mea . ![]() This post has been edited by nmg: May 4 2007, 11:50 AM -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 29th June 2025 - 01:28 AM |