IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> E28 524td, troaca mea
TiL
post May 3 2007, 12:12 PM
Post #1


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Incerc si eu marea cu degetul, pentru ca m-ar tenta sa pun o diferenta ca sa iau 528-ul lui turbocharger in loc sa mai investesc in tractor.
Asa ca dau troaca mea cu bunele si relele ei (putine dar grele) pentru 2000E, nu prea negociabil.

Bune:
AC complet si functional.
Geamuri electrice fata.
Schimbator ///M.
Oglinzi electrice.
CD Pioneer cam vechi dar bun, boxe Sony Xplod ovale pe spate, plus unele mici ovale pe fata, nu mai stiu ce marca.
Perdeluta spate. Din ce vad eu, fostul proprietar a decupat o bucata zdravana de lemn pe care a montat o mocheta, perdeluta si boxele.
Interior OK, am schimbat scaunele si bancheta cu unele in stare destul de buna.
Cu bucsile si pivotii sta binisor. Am pus brat inferior cu bucsa si pivot stanga nou, celelalte pareau bunicele, dar am gasit alte brate SH la care pivotii pareau mai buni, asa ca le-am pus pe astea. Bucsile mari de la bratele superioare sunt noi.
Flansa cardan, tampoane motor si cutie noi - un tampon motor inca nu-i montat.
Bielete antiruliu spate noi.
Un cablu de frana de mana nou. Cred ca trebuiesc schimbati si sabotii de pe partea aia totusi, ca parca nu tine cum ar trebui la o roata.
Placute fata TRW noi, pe spate sunt prea bune ca sa le schimb.
Discurile de frana sunt foarte putin uzate - cred ca sub 1 mm pe fata si aproape deloc pe spate.
Turbina reconditionata.
Bucsa semicaseta noua.
Consum mediu 7,8%. Practic e mai mic, pentru ca am roti mari pe spate, asa ca bordul imi indica mai putini km.
Nota: Prin "noi" inteleg ca le-am schimbat in ultimul an.


Rele:
Motorul pierde compresie. Pufaie destul de urat daca desfaci capacul de la ulei. A pornit totusi si la -12 grade. Manca 15W40 pe paine, chiar si cu aditiv 2+2, dar vad ca la 20W50 (fara aditiv) nu se da.
Huruie un rulment in cutie cand se incalzeste - trebuie schimbata.
Joc in planetare. Cardanul si diferentialul n-au nimic.
Joc in caseta de directie si la imbinarea coloanei reglabile.
Puntea fata lovita.
Vopse urata.
Capota si aripile fata ar merita schimbate + vopsit toata masina.
Parbriz zgaraiat, ciupit... e o feerie cand te intalnesti cu alte masini noaptea.
Cred ca am un foarte mic joc la rulmentul dreapta fata.
Amortizoare cam naspa - eu as incarca fata si as pune noi pe spate.
A fost lovita in spate si reparata cam in fuga, cred.

Trebuie sa mai fie si altele care nu-mi vin acum in minte.


Rotile pe 15 si volanul in trei spite cu piele nu le dau. As prefera sa tin si plansa spate cu perdeluta si boxe, dar nu cred ca i-ar conveni cuiva.
O dau cu rotile de aliaj 14", ca in pozele de mai jos. 205/60 R14 resapate pe fata si 185/70 R14 pe spate.

Poze nu pot sa atasez de la serviciu, va arat doar pozele din anuntul dupa care am luat masina. Acum nu mai arata atat de bine.

http://www.autovit.ro/pozemari/1/9/1/9/2619190006.jpg
http://www.autovit.ro/pozemari/1/9/1/9/2619190002.jpg
http://www.autovit.ro/pozemari/1/9/1/9/2619190005.jpg
http://www.autovit.ro/pozemari/1/9/1/9/2619190008.jpg

Nu va lasati impresionati de parerea mea cam proasta despre masina asta, nu am de gand sa las la pret.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
TiL
post May 3 2007, 01:59 PM
Post #2


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Mda, vreau sa simt ca am BMW biggrin.gif
Si-apoi, e mai sanatos sa mergi cu bicicleta/pe jos/RATB decat toata ziua cu curu-n masina. Ma cam sperie gandul la consum dublu, dar ma descurc cu mijloacele alternative de transport smile.gif. Iar la drum lung... sa te tii!

In fine, astea-s povesti, cel mai probabil raman cu ea, ii dau o vopsea, schimb cutia si puntea fata si asta e. Trist dar convenabil wallbash.gif


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
reactor_share
post May 4 2007, 08:00 AM
Post #3


64% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 655
Joined: 23-May 06
From: Iasi
Member No.: 303
Car: E28
Engine: M21 524 TD 116CP



QUOTE (TiL @ May 3 2007, 02:59 PM) *
Mda, vreau sa simt ca am BMW biggrin.gif
Si-apoi, e mai sanatos sa mergi cu bicicleta/pe jos/RATB decat toata ziua cu curu-n masina. Ma cam sperie gandul la consum dublu, dar ma descurc cu mijloacele alternative de transport smile.gif. Iar la drum lung... sa te tii!

In fine, astea-s povesti, cel mai probabil raman cu ea, ii dau o vopsea, schimb cutia si puntea fata si asta e. Trist dar convenabil wallbash.gif



Bineinteles ca asta e drumul cel mai greu pe care il urmezi. Desi, E28-ul lui turbocharger mi se pare o afacere excelenta. Arata foarte bine.
Iar diferenta dintre E28-ul lui madbmw la 1400E si E28-ul turbocharger la 2500, pare complet justificata (cutie manuala buna. aspect, linia masinii, vopsea etc), arata mult mai bine.

Intr-adevar parca un 2.8i ar suna mai bine decat un 2.4 td, parca ar aduce intr-adevar a BMW un 2.8i.
Ce sa zic, tu stii mai bine ce trebuie si ce nu. Dar oricum, eu unul nu as face trecerea asta, chiar daca aparent scapi de toate problemele de mai sus. Aceeasi suma de bani se va duce in benzina, si practic nu iti vei amortiza investitia, ba din contra cred ca va creste, si vei ajunge sa ai o masina de weekend.

E doar parerea mea, mai ales la traficul din Bucuresti. Tu decizi.


--------------------
NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic
- TiL   E28 524td   May 3 2007, 12:12 PM
- - reactor_share   Si tu vrei sa treci la benzinare! Chiar raman ...   May 3 2007, 01:55 PM
- - TiL   Mda, vreau sa simt ca am BMW Si-apoi, e mai sanat...   May 3 2007, 01:59 PM
|- - reactor_share   QUOTE (TiL @ May 3 2007, 02:59 PM) Mda, v...   May 4 2007, 08:00 AM
- - nmg   Hai mai omule, ca alea rele parca nu sunt chiar at...   May 4 2007, 09:05 AM
|- - reactor_share   QUOTE (nmg @ May 4 2007, 10:05 AM) Hai ma...   May 4 2007, 10:55 AM
- - TiL   @nmg: Do it yourself? Pai cine crezi ca a schimbat...   May 4 2007, 11:18 AM
- - alex230ro   @reactor_share crezi ca daca iei masina noua faci...   May 4 2007, 11:25 AM
- - nmg   LE: @reactor_share: Nu te pot contrazice in total...   May 4 2007, 11:40 AM
- - TiL   nmg, multumesc pentru incurajari. Si eu gandesc la...   May 4 2007, 12:13 PM
- - reactor_share   Trebuie sa clarific cateva lucruri: Nu vreau sa cr...   May 4 2007, 12:16 PM
|- - nmg   QUOTE (reactor_share @ May 4 2007, 01:16 ...   May 4 2007, 12:40 PM
- - TiL   Haideti ca vreau sa-mi iau masina cu consum dublu....   May 5 2007, 07:50 PM
- - TiL   Daca vreti un schimb cu diferenta din partea mea, ...   Jun 1 2007, 02:49 PM
- - TiL   Ia sa vedem chiar nu o vrea nimeni? E28 524td, ae...   Jul 3 2007, 08:31 PM
- - Gabi_323i   asta e masina ta? daca da scuze dar ... e cam urat...   Jul 4 2007, 12:15 AM
- - io`s   ea e!   Jul 4 2007, 01:08 AM
- - TiL   Urata rau, dar are potential Mi-ai luat-o inainte...   Jul 4 2007, 01:29 AM
- - TiL   Nu mai e de vanzare, sper sa-mi fac timp de un top...   Feb 28 2008, 08:34 PM


Closed TopicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 29th June 2025 - 01:15 AM