![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
Am o chestie care de la un timp ma cam seaca. Nu cred ca se incadreaza in categoria problemelor critice sau importante ci mai mult a celor enervante. Bazaie ceva in bord in spatele instrumentelor, in zona stanga, cam prin spatele vitezometrului. Bazaiala asta se aude in special la relanti si se modifica in functie de turatia motorului. Nu pare a fi ceva electric ci suna mai mult a mecanisme mecanice care se invart. Aveti idee despre ce ar putea fi vorba ?
Banuiesc ca nu exista cablu de vitezometru , nu ? Ma gandeam ca ar putea fi mecanismul vitezometrului care ar avea nevoie de ceva vaselina dar nu sunt sigur si as dori o confirmare, daca se poate. (E23/85) Bafta. -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
S-a rezolvat cu bazaiala
![]() Dupa aceea, am desfacut toate indicatoarele, turometrul si vitezometrul ies separat iar restul de instrumente raman pe placa. Daca aveam o camera, as fi facut niste poze ... Am dat cu spray de contacte dar n-am mai desfacut si turometrul si vitezometrul ca eram in strada si batea vantul si mi-era sa nu pierd vreo rotita si le-am pus la loc. Si asa s-a terminat cu zumzaitul acela enervant. Cu ocazia asta am remarcat ca imi lipseste modulul de service indicator, probabil asa a venit din fabrica ... ![]() ![]() -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 04:41 AM |