![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
Dezmembrez BMW 325i din '88 adus din Germania.
A fost masina unui baiat care lucreaza la BMW. Nu a fost alergata, iar motorul nu a vazut decat ulei original BMW!!! Trage fff bine! Cand schimbi a 3-a daca nu iei piciorul din gaz, pleaca spatele intr-o parte ![]() Prefer sa dau motorul separat si sa vad restul pe bucati. Motorul se poate testa oricand. Am luat eu interiorul si kitul Mtech2! Acum are interior obisnuit in stare buna (doar materialul de pe scaunul soferului e jumulit), nu sunt rupte si bancheta spate cu cotiera. Fetele de usi sunt in set cu bancheta si scaunele. Nu mai are nici geamurile electrice si nici trapa electrica. In bord are ceas analogic, dar instalatia este de OBC. This post has been edited by butcky: Apr 17 2007, 01:49 AM -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Cred ca acolo se puneau niste martori pentru centuri de siguranta .... sau alte chestii? Era folosit mai mult pe masinile pentru america.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 8th July 2025 - 08:14 AM |