![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
dau la cheie, porneste.. merge 5-10 secunde dar f. prost (in 3), scoate fum si apoi moare
daca incerc sa o accelerez moare instant. bujiile sunt ok (negre dar perfect uscate).. oricum nu s-ar comporta asa de la bujii.. ori n-ar porni, ori ar porni si ar merge prost.. nu cred ca s-ar opri. am testat cu alt debitmetru (bun) si tot la fel face. oricum pare problema de alimentare, dar nu prea stiu ce sa verific. am scos furtunu de la retur si baga benzina, dar problema e ca nu stiu cat de repede trebuie sa curga.. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
deci.. eu am mai vb cu tine pe tema asta
eu am mai intalnit simptomul asta la computer naspa, am chiar in casa un computer naspa iar simptomul masinii este identic cu ce ai tu , porneste 3-5 secunde dupa care moara iar daca vreau sa accelerez nu se accelereaza pompa de benzina poti sa o verifici in felul urmator: alimenteaz-o separat (tragi 2 fire +/- ) si o lasi sa mearga 30 sec, ar trebui sa bage 1,5l altceva... nu stiu ce sa-ti zic a, incearca sa strangulezi furtunul de retur, poate nu mai tine regulatorul presiunea in rampa, dar nu ft mult timp sa nu-ti plezneasca ceva pe acolo -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th July 2025 - 03:31 AM |