![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
Am o chestie care de la un timp ma cam seaca. Nu cred ca se incadreaza in categoria problemelor critice sau importante ci mai mult a celor enervante. Bazaie ceva in bord in spatele instrumentelor, in zona stanga, cam prin spatele vitezometrului. Bazaiala asta se aude in special la relanti si se modifica in functie de turatia motorului. Nu pare a fi ceva electric ci suna mai mult a mecanisme mecanice care se invart. Aveti idee despre ce ar putea fi vorba ?
Banuiesc ca nu exista cablu de vitezometru , nu ? Ma gandeam ca ar putea fi mecanismul vitezometrului care ar avea nevoie de ceva vaselina dar nu sunt sigur si as dori o confirmare, daca se poate. (E23/85) Bafta. -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
la e23 nu exista nici un furtunas care vine in bord sau la ceasuri, bazaitul e de la altceva.. poate un releu ceva (sunt ceva relee pe acolo), sau ceva rotite uzate in ceasuri
![]() numai la 745 ajunge un furtunas de vacuum in bord dar nicidecum la ceasuri ci deasupra torpedoului, el face ca unul din computerele masinii sa citeasca presiunea respectiv depresiunea eu unul nu stiu de unde ar putea proveni acest zgomot/bazait -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 04:29 AM |