![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 11 Joined: 8-July 06 From: Bucuresti Member No.: 376 ![]() |
Nu-mi tine deloc,care ar puea fi cauza?
Am mers pe traseul cablului pana la puntea din spate ,si de acolo.........nu mai stiu unde sa verific! Stie cineva cum pot rezolva probl. ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Placutele de frana de mana sunt de fapt saboti. Functioneaza ca sabotii de la dacie, sau sabotii de la BMW cu tamburi pe spate.
Daca nu tine absolut deloc si poti sa tragi maneta cat de sus vrei, cablurile sunt rupte sau plecate de pe locasul prin care trebuie sa treaca pe levierul franei de mana. Sambata am schimbat un cablu pe care-l rupsesem, mai tinea in cateva fire dupa ce l-am fortat mai tare. Ca sa vezi daca ai cablul intreg pana la capat trebuie sa dai jos discul de frana. Dai jos roata, desfaci cele doua suruburi de 17 care tin etrierul pe bascula, desfaci inbusul care tine discul pe flansa. Departezi placutele cu forta, ca sa poti scoate etrierul de pe disc. Apoi si tragi de disc. Daca nu ai uzura mare in disc, acolo unde franeaza sabotii franei de mana, discul iese relativ usor. Altfel trebuie sa umbli la reglajul sabotilor, cu o surubelnita printr-o gaura in care normal intra prezoanele. Daca e cazul putem sa-ti dam detalii despre asta. Dupa ce dai jos discul o sa vezi sabotii si mecanismele de reglare si actionare a lor. Pune pe cineva sa umble la frana de mana si vezi daca observi vre-o miscare pe-acolo. Imi pare rau ca n-am facut poze sambata. Intamplator citisem asta inainte si m-a ajutat: http://bmwzone.ro/forums/index.php?showtopic=2905 Am facut pasii 6, 7 (nu l-am atarnat de un cablu ci am adus roata si am pus-o sub el), 9, 11, 13 (doar prima poza), 14, apoi test cablu si pasul 10. Am sarit unii pasi pentru ca n-am mai dat jos sabotii, mecanismul de actionare a franei de mana iese fara sa-i dai jos. Am intalnit doua probleme neasteptate: 1) cablul cumparat se pare ca nu era identic cu cel original si camasa nu se imbina cum trebuie in teava [rin care intra in caroserie. Asta e... nu stau sa comand altul si apoi sa desfac totul din nou. 2) sufa cu capatul filetat nu a vrut sa intre in habitaclu. Se pare ca sinele despre care zic mai jos sunt prea inguste, cablul intra in ele, dar capatul cu filet nu. A trebuit sa dau jos levierul franei de mana (inca un surub si piulita de 17) ca sa-i fac loc pe dedesubt. Celalalt cablu era in regula la mine, dar iesise de pe sina care trebuie sa-l tina pe maneta franei de mana, inainte de suportul de care se tine piulita din capat. Din cauza asta cablul se slabise si trebuia sa salt mult frana ca sa tina. Asta e pentru schimbarea cablului. Daca simti in maneta ca ai cabluri sanatoase, se intind bine, dar frana e slaba inseamna ca trebuiesc alti saboti (presupunand ca nu ai vaselina/ulei pe ei ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 11 Joined: 8-July 06 From: Bucuresti Member No.: 376 ![]() |
Merci mult!Se pare ca operatia este mai ampla decat ma asteptam,sa vedem cand ma apuc...
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 21st June 2025 - 03:03 PM |