![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 389 Joined: 25-October 05 From: Bucuresti Member No.: 64 Car: E12, E34 Engine: M20 & M50 ![]() |
Mare problema! De multe ori am gasit (si inca mai gasesc) apa in filtrul de benzina pe care l-am montat inainte de pompa de benzina (care este pe motor). Masina este e12 din '78, motor 2000, 6 cil, carburator.
La inceput am crezut ca apa provine de la statia de benzina (nu dau nume), unde mi se parea mie ca angajatii ar turna apa in benzina. Drept urmare am inceput sa alimentez de la alta statie, unde stiam sigur ca nu exista apa in benzina (am bagat si in sticle de plastic ca sa ma comving ca nu au pus apa in benzina). Apa tot apare!... si am ajuns la concluzia ca in rezervor se formeaza condens (mult). Uneori cand desfac busonul pt a alimenta, este plin de "roua" (picaturi mici de apa). Nu inteleg de unde atata condens?! Sa fie oare din cauza faptului ca toba este langa rezervor?! Acolo e pusa de fabrica. Mai au si alti posesori de e12 aceasta problema? Trebuie sa umblu numai cu rezervorul plin ca sa nu mai fie loc si pt condens?! O explicatie logica nu prea gasesc. vine benzina calda pe retur si cand se intalneste cu "frigul" din rezervor.... :paranoid: Astept un RASPUNS. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
Incearca mai intai sa scapi de apa din rezervor. Eu am fost multumit cu alcoolul izopropilic (il gasesti la benzinarii in flacoane de cca. 350 ml). Pune un flacon cand ai mai cca. 10 l in rezervor, apoi mergi cu masina cca. 20..30 Km (sau macar las-o sa stea asa 2 ore), apoi fa plinul. Dupa ce ai facut plinul, mai toarna inca un flacon de izopropil si curata filtrele decantoare.
Este cam scump, cca. 7 - 8 RON / flacon. Repeta povestea de mai sus cel putin doua plinuri. Cand folosesti izopropil, e bine sa cureti cat mai des filtrele de benzina - pentru ca mai multe gunoaie vor "unlocked" si fi trase de pompa. Asta pe de o parte. Pe de alta parte, incearca sa minimizezi "traficul" de aer prin rezervor. Asta inseamna sa ai un buson care inchide cat mai etans (normal, orificul pentru ventilare trebuie sa ramana liber). De asemenea, verifica sa nu ai ne-etanseitati pe la sonda de nivel, sau vreo zona cu porozitati in partea superioara a rezervorului (posibil din cauza ruginii). |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 15th August 2025 - 01:28 PM |