![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Am un zgomot la masina pe dreapta fata de cand am cumparat-o, se aude cel mai bine cand trec peste denivelari la viteza mica (piatra cubica denivelata sau gropi). Cei de la reprezentanta din Cluj au spus ca e de la flansa de la amortizor. Au spun ca au schimbat mai multe piese si zgomotul nu a disparut (specific reprezentantelor din ce-am mai citit pe alte forumuri, experimente pe banii clientului) si ca nu a ramas decat flansa.
Cei de la AutoTest2000 din Vitan au spus ca ei cred ca e din amortizor, dar ca jocul e mic (7mm dreapta, 5mm stanga) si ca nu e cazul sa schimb amortizoarele. Din ce-am mai citit, e posibil sa fie si din brate. Sistemul la BMW e deosebit de alte marci, la Audi am bascula in locul acelor brate, si schimband bucsele de la bascule am scapat de niste zgomote groaznice la denivelari. Bratele insa sunt destul de scumpe si nu vreau sa le schimb daca nu sunt 100% sigur ca de acolo e zgomotul. Eu am tras de toate (cu inca o persoana) si nu am depistat nici un joc. Cine-mi poate spune si mie cu exactitate de unde vine zgomotul si ce trebuie sa schimb ca sa dispara? Nu cred ca e grav (in sensul ca nu cred ca afecteaza siguranta), dar as vrea sa scap de acest zgomot. E cineva care sa-si dea seama de unde vine zgomotul? -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Inteleg ca trebuie sa dau jos de pe masina tot ansamblul arc-amortizor si sa schimb, nu merge doar sa desfac partea de sus... Complicat, nu stiu daca-mi iese singur. O sa studiez problema in week-end daca e frumos afara.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
Inteleg ca trebuie sa dau jos de pe masina tot ansamblul arc-amortizor si sa schimb, nu merge doar sa desfac partea de sus... Complicat, nu stiu daca-mi iese singur. O sa studiez problema in week-end daca e frumos afara. Nu neaparat. Trebuie sa ridici masina de bot, apoi sa demontezi suruburile care tin flansa pe caroserie. Daca prin simpla manevrare a jambei nu reusesti sa scoti capatul amortizorului (cu flansa) de sub aripa, ar trebui sa comprimi arcul, poate asa iese. Presupunand ca avand suspensia libera, jamba ar putea sa se lase in jos cat sa reusesti asta. Daca reusesti sa scoti partea superioara a jambei de sub aripa, atunci comprimi arcul direct in pozitia aia, desfaci piulita care tine flansa pe amortizor, inlocuiesti flansa (si piulita de amortizor, eventual dai pe filet cu locktite). Ai grija sa pui toate saibele si distantierele in ordinea corecta, altfel e posibil ca dupa decomprimarea arcului sa observi ca nu poti roti flansa (partea care sta prinsa de caroserie) fatza de jamba - adica flansa nu mai permite pivotarea jambei fatza de axul amortizorului. Daca nu reusesti sa scoti capatul amortizorului de sub aripa, te vei chinui destul de mult sa faci toate operatiunile de mai sus sub aripa, dar nu e imposibil. Daca ai niste prese de arc care permit montarea lor cu arcul asezat in pozita normala de utilizare, atunci e posibil sa reusesti. Cred ca trebuie sa te mai ajute cineva care sa sustina jamba cand te joci cu ea, ca sa nu sprijini greutatea ei doar in brate/pivoti. -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th July 2025 - 07:59 AM |