![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Am un zgomot la masina pe dreapta fata de cand am cumparat-o, se aude cel mai bine cand trec peste denivelari la viteza mica (piatra cubica denivelata sau gropi). Cei de la reprezentanta din Cluj au spus ca e de la flansa de la amortizor. Au spun ca au schimbat mai multe piese si zgomotul nu a disparut (specific reprezentantelor din ce-am mai citit pe alte forumuri, experimente pe banii clientului) si ca nu a ramas decat flansa.
Cei de la AutoTest2000 din Vitan au spus ca ei cred ca e din amortizor, dar ca jocul e mic (7mm dreapta, 5mm stanga) si ca nu e cazul sa schimb amortizoarele. Din ce-am mai citit, e posibil sa fie si din brate. Sistemul la BMW e deosebit de alte marci, la Audi am bascula in locul acelor brate, si schimband bucsele de la bascule am scapat de niste zgomote groaznice la denivelari. Bratele insa sunt destul de scumpe si nu vreau sa le schimb daca nu sunt 100% sigur ca de acolo e zgomotul. Eu am tras de toate (cu inca o persoana) si nu am depistat nici un joc. Cine-mi poate spune si mie cu exactitate de unde vine zgomotul si ce trebuie sa schimb ca sa dispara? Nu cred ca e grav (in sensul ca nu cred ca afecteaza siguranta), dar as vrea sa scap de acest zgomot. E cineva care sa-si dea seama de unde vine zgomotul? -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Surubul din capul amortizorului l-am verificat numai ochiometric. O sa incerc sa-l si strang cu cheia.
Cand am cumparat masina, un cauciuc avea o galma destul de mare. Fostul proprietar mi-a spus ca a luat o groapa (sau ceva de genul asta) si ca roata era pe fata, si a mutat-o pe spate. Cand am pus anvelopele de iarna am constatat ca janta fusese indreptata la cald, erau urme de flacara pe interiorul ei. Ma gandesc ca s-ar putea sa aiba legatura cu zgomotul care se aude... M-am intalnit aseara si cu un prieten sa vad cum se simte in masina lui noua suspensie sport completa Weitec. Masina e Passat variant din 1994 si inainte era o barca. Acum se comporta extraordinat pe curbe si frane, si nu mi s-a parut sa fie lipsita de confort. Chiar se comporta mai bine decat ma asteptam din ambele puncte de vedere (tinuta de drum si confort). Dupa ce m-a plimbat el l-am plimbat si eu pe acelasi traseu cu bmw-ul si i-am cerut si lui parerea despre zgomot. Sfatul lui a fost sa nu schimb nimic, pentru ca nu se aude des si nici tare zgomotul (dar nici traseul nu a fost prea accidentat), ca mai bine sa astept pana cresc uzurile si sunt sigur de la ce vine zgomotul, ca pericol nu poate fi. Daca as sti ca nu e greu si pot sa fac asta sinur as demonta partea de sus a amortizorului sa verific flansa. Ma gandesc ca daca comprim arcul si il leg asa, apoi ridic masina pe cric, s-ar putea sa iasa partea de sus a amortizorului de pe masina... Sau trebuie sa desfac si partea de jos a lui de pe fuzeta (sau unde vine)? -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 07:57 AM |