![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Am un zgomot la masina pe dreapta fata de cand am cumparat-o, se aude cel mai bine cand trec peste denivelari la viteza mica (piatra cubica denivelata sau gropi). Cei de la reprezentanta din Cluj au spus ca e de la flansa de la amortizor. Au spun ca au schimbat mai multe piese si zgomotul nu a disparut (specific reprezentantelor din ce-am mai citit pe alte forumuri, experimente pe banii clientului) si ca nu a ramas decat flansa.
Cei de la AutoTest2000 din Vitan au spus ca ei cred ca e din amortizor, dar ca jocul e mic (7mm dreapta, 5mm stanga) si ca nu e cazul sa schimb amortizoarele. Din ce-am mai citit, e posibil sa fie si din brate. Sistemul la BMW e deosebit de alte marci, la Audi am bascula in locul acelor brate, si schimband bucsele de la bascule am scapat de niste zgomote groaznice la denivelari. Bratele insa sunt destul de scumpe si nu vreau sa le schimb daca nu sunt 100% sigur ca de acolo e zgomotul. Eu am tras de toate (cu inca o persoana) si nu am depistat nici un joc. Cine-mi poate spune si mie cu exactitate de unde vine zgomotul si ce trebuie sa schimb ca sa dispara? Nu cred ca e grav (in sensul ca nu cred ca afecteaza siguranta), dar as vrea sa scap de acest zgomot. E cineva care sa-si dea seama de unde vine zgomotul? -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
eu zic sa faci in felul urmator, ca sa nu faci experimente si sa nu te apuci sa cheltui banii pe ce nu trebuie: desfaci absolut tot pe fata si incepi sa verifici piesele una cate una "la mana", pe masina ele sunt tensionate si chiar daca sunt jocuri, in unele pozitii e posibil sa nu se simta nimic
totusi parerea mea e ca sunetul provine de la amortizoare, eu inca nu am auzit sa bata flansele de la amortizor (scartaiau, trozneau la viraj dar nu bateau -vb despre flansele de la amortizor de pe fata, nu de pe spate) am mai intalnit la unele masini care au sistemul de amortizoare ca la BMW (cartus) sa se slabeasca piulita si amortizorul sa bata -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th July 2025 - 12:52 PM |