IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> probleme dubioase, la urs...
Rating 5 V
dust
post Feb 5 2007, 09:16 AM
Post #1


God himself?
***

Group: Members
Posts: 630
Joined: 19-July 06
From: Cluj-Napoca (The Highlands)
Member No.: 388
Car: BMW nu mai e
Engine: nici motor



Prima patzanie a avut loc acum cateva zile... sa va povestesc...
Era dimineatza si tocmai ma pregateam sa scot masina din garaj... dau cheie, motorul porneste dar mergea in 1 sau 2 pistoane maxim si la relanti nu statea deloc si tot dadea sa moara si trebuia sa-l tin in viata din acceleratie cu spritzuri... cu greu am scos masina din garaj si am plecat la drum...
mai bine de 5 km am mers asa cu ea (cu viteza maxima de 40 kmh ca mai mutl nu vroia sa mearga)... dupa care brusc si-a dat drumu pistonu 3 apoi 4 si tot asa pana mergea in toate cele 6 pistonase ale sale...
chestia asta am patit-o de 2 ori pana acum si de fiecare data a fost exact la fel...
acuma am 2 intrebari:
1. ce are de face faza asta, ce sa schimb sau sa repar
2. e vreo problema daca merg cu masina asa cum am zis? in 2 pistoane? se poate strica ceva? ax came sau stiu eu... ?


--------------------
Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie

Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
Robert1
post Mar 21 2007, 06:39 PM
Post #2


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 93
Joined: 10-January 07
Member No.: 522
Car: E36
Engine: M50 2.5



Sa sti ca iau in calcul si varianta ta dar ceva nu prea se leaga....In momentul cand masina a inceput sa nu mai traga(deci a inceput prin a nu mai trage de la 2000 de rpm in sus,ca dupa vreo 15 min sa inceapa sa se si balbaie pe langa ca nu mai tragea) motorul era deja cald ca na...mersesem ceva cu el.Dar totusi o sa verific si capacu de la delcou...cum verific daca sunt uzati electrozii?Salut si ms de sfat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic
- dust   probleme dubioase   Feb 5 2007, 09:16 AM
- - nmg   Si eu sunt interesat de un raspuns, acelasi lucru ...   Feb 5 2007, 09:41 AM
- - dust   nu e de la bujii ca ale mele-s noi... tind sa cred...   Feb 5 2007, 12:58 PM
- - georgem   O chestie oarecum asemanatoare am patit eu la Audi...   Feb 5 2007, 01:55 PM
- - Sorin   nu cred ca se intampla din cauza aerului falsd e p...   Feb 5 2007, 02:46 PM
- - dust   la tine nu functiona un cilindru, la mine nu merg ...   Feb 5 2007, 02:46 PM
- - TiL   Daca esti sigur ca-i de la aprindere, verifica fis...   Feb 5 2007, 04:39 PM
- - capitanu   Man ca motorul sa porneaca e nevoie ca macr jumata...   Feb 5 2007, 11:53 PM
- - florin83   eu am o curiozitate.. de unde stiti in cati cilind...   Feb 6 2007, 12:00 AM
- - iulian325   hm florin , iti dai seama sigur : un amic mia dat...   Feb 6 2007, 12:37 AM
- - dust   iti garantez ca in momentele in care imi face figu...   Feb 6 2007, 09:20 AM
- - capitanu   eu am zis ca s-ar putea sa ai vre-o pierdere de pr...   Feb 6 2007, 11:42 AM
- - dust   si de la ce se fac golurile? sau unde sa caut prob...   Feb 6 2007, 02:02 PM
- - TiL   Tot pe fise mizez, pana le verifici...   Feb 6 2007, 02:44 PM
- - mertan   ce pot sa zic si eu.... am patit faza cu fisele......   Feb 11 2007, 01:35 PM
- - dust   QUOTE (mertan @ Feb 11 2007, 01:35 PM) ce...   Feb 11 2007, 08:27 PM
- - Robert1   Exact acelasi lucru am patit eu azi...Nu se tura, ...   Mar 21 2007, 05:02 PM
- - TiL   Esti din Bucuresti? Eu explic tot prin probleme la...   Mar 21 2007, 05:15 PM
- - Robert1   Sa sti ca iau in calcul si varianta ta dar ceva nu...   Mar 21 2007, 06:39 PM
- - TiL   Se vad daca sunt mancati, nu mai au suprafata apla...   Mar 21 2007, 06:53 PM
- - Robert1   Pai la debitmetru se vede ca e umblat dar ti-am zi...   Mar 21 2007, 07:13 PM
- - TiL   Poate ai ceva contacte imperfecte. Ia conectorii d...   Mar 22 2007, 12:18 PM


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 21st June 2025 - 11:36 AM