![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() God himself? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 630 Joined: 19-July 06 From: Cluj-Napoca (The Highlands) Member No.: 388 Car: BMW nu mai e Engine: nici motor ![]() |
Prima patzanie a avut loc acum cateva zile... sa va povestesc...
Era dimineatza si tocmai ma pregateam sa scot masina din garaj... dau cheie, motorul porneste dar mergea in 1 sau 2 pistoane maxim si la relanti nu statea deloc si tot dadea sa moara si trebuia sa-l tin in viata din acceleratie cu spritzuri... cu greu am scos masina din garaj si am plecat la drum... mai bine de 5 km am mers asa cu ea (cu viteza maxima de 40 kmh ca mai mutl nu vroia sa mearga)... dupa care brusc si-a dat drumu pistonu 3 apoi 4 si tot asa pana mergea in toate cele 6 pistonase ale sale... chestia asta am patit-o de 2 ori pana acum si de fiecare data a fost exact la fel... acuma am 2 intrebari: 1. ce are de face faza asta, ce sa schimb sau sa repar 2. e vreo problema daca merg cu masina asa cum am zis? in 2 pistoane? se poate strica ceva? ax came sau stiu eu... ? -------------------- Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 93 Joined: 10-January 07 Member No.: 522 Car: E36 Engine: M50 2.5 ![]() |
Sa sti ca iau in calcul si varianta ta dar ceva nu prea se leaga....In momentul cand masina a inceput sa nu mai traga(deci a inceput prin a nu mai trage de la 2000 de rpm in sus,ca dupa vreo 15 min sa inceapa sa se si balbaie pe langa ca nu mai tragea) motorul era deja cald ca na...mersesem ceva cu el.Dar totusi o sa verific si capacu de la delcou...cum verific daca sunt uzati electrozii?Salut si ms de sfat.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 21st June 2025 - 11:36 AM |