![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 404 Joined: 4-April 06 From: Bucuresti Member No.: 242 Car: E46 Engine: M54 ![]() |
Poate reuseste cineva sa ma lamureasca ce mi se intampla de la o vreme: pana acum acul ce indica temperatura apei se ridica in mod normal pana la jumatatea cadranului unde intepenea. Adica oricum as fi mers cu masina temperatura apei nu mi-a trecut NICIODATA de jumatatea ceasului.
Cum spuneam, de cateva zile am observat cu surprindere ca acul respectiv a trecut binisor de jumatate si acum variaza in jurul urmatoarei liniute de pe cadran. Sincer chestia asta a inceput sa ma ingrijoreze. Aveti idee care poate fi cauza schimbarii? -------------------- Topas blau
![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|||
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Am desfacut pompa de apa in seara asta. Ea e de vina si cred ca si la Gimi tot ea e de vina. Pozele si filmuletul spun totul. Maine sper sa o montez pe cea noua. Pana la urma am comandat o pompa de apa la furnizorul meu de piese pentru Audi, care aduce si pentru BMW, mi-a recomandat aceeasi pompa de apa ca si furnizorul lui TiL (marca Hepu), dar la un pret putin mai mic (nesemnificativ), dar o sa iau de la el pentru ca mai iau si pentru Audi ceva si n-are rost sa ma complic.
Si acum pozele: Si filmuletul: http://www.youtube.com/watch?v=qs13REHJmsw In film e fixa rola antrenata de curea. Maine seara sper sa ma plimb cu masina ![]() -------------------- |
||
|
|||
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 03:10 AM |