![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 404 Joined: 4-April 06 From: Bucuresti Member No.: 242 Car: E46 Engine: M54 ![]() |
Poate reuseste cineva sa ma lamureasca ce mi se intampla de la o vreme: pana acum acul ce indica temperatura apei se ridica in mod normal pana la jumatatea cadranului unde intepenea. Adica oricum as fi mers cu masina temperatura apei nu mi-a trecut NICIODATA de jumatatea ceasului.
Cum spuneam, de cateva zile am observat cu surprindere ca acul respectiv a trecut binisor de jumatate si acum variaza in jurul urmatoarei liniute de pe cadran. Sincer chestia asta a inceput sa ma ingrijoreze. Aveti idee care poate fi cauza schimbarii? -------------------- Topas blau
![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Mda, nu era de la termostat. M-am chinuit cateva ore sa aerisesc bine circuitul de racire, degeaba. Pe loc nu se incalzea decat pana la jumatatea ceasului de temperatura, dar cand plecam sa fac o tura dupa cateva sute de metri crestea brusc temperatura. La un moment dat nu a mai crescut, dar dupa ce-am mai dat drumul la dopul de aerisire si am mai completat cu apa distilata din nou s-a incalzit la tura urmatoare.
Acum am renuntat, sigur nu e de aerisire problema, cred ca e pompa de apa. Pierdusem acum vreo jumatate de ora si capacelul pe unde se face aerisirea, l-am cautat vreun sfert de ora pana sa-l gasesc. Ca sa scot pompa de apa trebuie sa dau jos vascocuplajul sau scap ca azi doar cu elicea? Saptamana viitoare incerc sa dau jos pompa de apa sa vad daca s-au dus palele si daca da sa o schimb cu una noua. Sper sa gasesc cu pale metalice. -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 01:51 AM |