![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 404 Joined: 4-April 06 From: Bucuresti Member No.: 242 Car: E46 Engine: M54 ![]() |
Poate reuseste cineva sa ma lamureasca ce mi se intampla de la o vreme: pana acum acul ce indica temperatura apei se ridica in mod normal pana la jumatatea cadranului unde intepenea. Adica oricum as fi mers cu masina temperatura apei nu mi-a trecut NICIODATA de jumatatea ceasului.
Cum spuneam, de cateva zile am observat cu surprindere ca acul respectiv a trecut binisor de jumatate si acum variaza in jurul urmatoarei liniute de pe cadran. Sincer chestia asta a inceput sa ma ingrijoreze. Aveti idee care poate fi cauza schimbarii? -------------------- Topas blau
![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|||
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Acum vreo ora si ceva cred ca mi s-a blocat termostatul pe inchis. Am obseravt la Statuia Aviatorilor ca a ajuns temperatula un pic peste jumatate, si la Pescarus m-am oprit cu temperatura ajunsa pe rosu (si mesaj "coolant temp, check manual" sau cam asa ceva). Am stat vreo 10 minute, am pornit din nou spre casa si cand am ajuns la semafor la Pipera (300 metri de Pescarus) iar eram la rosu. Am mai facut o pauza si l-am sunat si pe Gimi sa discut despre problema, si am constatat ca furtunul din partea stanga a motorului (partea de sus a pozei atasate) e fierbinte, nu poti sa tii mana pe el, in timp ce celalalt e doar cald, se poate tine mana pe el. Eu cred ca e termostatul blocat pe inchis, m-am apucat sa-l scot dar m-am blocat la vascocuplaj (care trebuie scos ca sa ajung la termostat). Nu reusesc sa-l scot, mi-ar trebui o cheie de 32 si am citit ca filetul e invers decat normal. Incerc sa-l scot cu patentul acela reglabil din trusa dar nu reusesc.
Cobor acum din nou la masina sa continui, o sa incerc cu o cheie de tevi sa-l desfac. Pentru alex230ro: trebuie scoasa elicea ca sa poti scoate dupa aceea termostatul. Vezi poza de mai jos. This post has been edited by georgem: Mar 18 2007, 08:44 PM
Reason for edit: uitasem sa atasez poza... cobor din nou la masina.
-------------------- |
||
|
|||
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 04:35 AM |