![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 332 Joined: 9-March 06 Member No.: 223 Car: E 28 , Ford Capri Engine: turbu....524 TD ![]() |
am si eu o intrebare: pot schimba diferentialul de pe e28 524td, platforma noua, cu un diferential de pe un e23 745?
se potriveste? ce rapoarte au fiecare? ala de 745 e LSD dc nu ma insel,nu? ce altceva mai implica? -------------------- proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
am si eu o intrebare: pot schimba diferentialul de pe e28 524td, platforma noua, cu un diferential de pe un e23 745? se potriveste? ce rapoarte au fiecare? ala de 745 e LSD dc nu ma insel,nu? ce altceva mai implica? nu stiu daca intra, din ce imi aduc aminte ar trebui sa schimbi capacul din spate da, ala de 745 e LSD, are raport 2,92 ai doar diff de 745 sau sunt si alte piese? -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 03:48 AM |