![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 404 Joined: 4-April 06 From: Bucuresti Member No.: 242 Car: E46 Engine: M54 ![]() |
Poate reuseste cineva sa ma lamureasca ce mi se intampla de la o vreme: pana acum acul ce indica temperatura apei se ridica in mod normal pana la jumatatea cadranului unde intepenea. Adica oricum as fi mers cu masina temperatura apei nu mi-a trecut NICIODATA de jumatatea ceasului.
Cum spuneam, de cateva zile am observat cu surprindere ca acul respectiv a trecut binisor de jumatate si acum variaza in jurul urmatoarei liniute de pe cadran. Sincer chestia asta a inceput sa ma ingrijoreze. Aveti idee care poate fi cauza schimbarii? -------------------- Topas blau
![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 404 Joined: 4-April 06 From: Bucuresti Member No.: 242 Car: E46 Engine: M54 ![]() |
Sincer pana acum nu am apucat sa vad cum se comporta la viteza constanta mare in afara. Am observat fenomenul de putin timp si nu am apucat sa ies cu ea la plimbare in afara Buc.
Pana acum nu mi-a ajuns de loc in zona rosie. Se apropie, dar chiar la traficul asta infernal nu a ajuns inca pe rosu. O sa-i curat bine radiatorul si o sa ma interesez ce inseamna sa-i schimb (repar) vascul pentru ca din discutia cu voi se pare ca intr-adevar el e vinovatul. Multumesc pentru sfaturi. ![]() -------------------- Topas blau
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th July 2025 - 07:12 AM |