![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 404 Joined: 4-April 06 From: Bucuresti Member No.: 242 Car: E46 Engine: M54 ![]() |
Poate reuseste cineva sa ma lamureasca ce mi se intampla de la o vreme: pana acum acul ce indica temperatura apei se ridica in mod normal pana la jumatatea cadranului unde intepenea. Adica oricum as fi mers cu masina temperatura apei nu mi-a trecut NICIODATA de jumatatea ceasului.
Cum spuneam, de cateva zile am observat cu surprindere ca acul respectiv a trecut binisor de jumatate si acum variaza in jurul urmatoarei liniute de pe cadran. Sincer chestia asta a inceput sa ma ingrijoreze. Aveti idee care poate fi cauza schimbarii? -------------------- Topas blau
![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Deci si la drum lung se incalzeste? Mie mi se incalzea motorul troacei afara la peste 120 km/h si la dealuri lungi, plus in trafic. Nu fierbea, dar trecea de jumatate, chiar si iarna. Cauza: radiatorul plin cu mizerie pe exterior: pamant, nisip, pietricele, pene, libelule, tantari, muste...
De cand am curatat radiatorul (~ septembrie) imi permit sa merg fara vasc. Dar intr-o luna il pun la loc, am auzit ca vin devreme caldurile anul asta. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 04:39 AM |