![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 404 Joined: 4-April 06 From: Bucuresti Member No.: 242 Car: E46 Engine: M54 ![]() |
Poate reuseste cineva sa ma lamureasca ce mi se intampla de la o vreme: pana acum acul ce indica temperatura apei se ridica in mod normal pana la jumatatea cadranului unde intepenea. Adica oricum as fi mers cu masina temperatura apei nu mi-a trecut NICIODATA de jumatatea ceasului.
Cum spuneam, de cateva zile am observat cu surprindere ca acul respectiv a trecut binisor de jumatate si acum variaza in jurul urmatoarei liniute de pe cadran. Sincer chestia asta a inceput sa ma ingrijoreze. Aveti idee care poate fi cauza schimbarii? -------------------- Topas blau
![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Da, daca vascul e bun si tot se incinge, radiatorul e de vina.
Gimi, cel mai probabil vascul e putin dus la tine. Tot asa facea si vascul meu la 525, in trafic lasa apa sa treaca de jumatate, si la o anumita temperatura se cupla si racea motorul pana ajungea iar la jumatate. Deci singura problema e ca acum vascul tau se cupleaza prea tarziu. Bine ca nu-l lasa sa fiarba. Testul ziarului mi se pare neconcludent. Un vasc bun functioneaza in felul urmator: Daca motorul e cat de cat rece, acul n-a ajuns la jumate, vascul se invarte "la misto" curentul de aer generat e foarte slab. Si probabil poate fi oprit cu un ziar (dar nu inseamna ca vascu-i prost). Daca temperatura a sarit de un prag, vascul trebuie sa se cupleze "pe direct". O sa vajaie, face curent si-ti rupe destele daca ti le bagi in pale. E naspa sa mergi cu vascul sudat pe direct. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th July 2025 - 07:11 AM |