![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 404 Joined: 4-April 06 From: Bucuresti Member No.: 242 Car: E46 Engine: M54 ![]() |
Poate reuseste cineva sa ma lamureasca ce mi se intampla de la o vreme: pana acum acul ce indica temperatura apei se ridica in mod normal pana la jumatatea cadranului unde intepenea. Adica oricum as fi mers cu masina temperatura apei nu mi-a trecut NICIODATA de jumatatea ceasului.
Cum spuneam, de cateva zile am observat cu surprindere ca acul respectiv a trecut binisor de jumatate si acum variaza in jurul urmatoarei liniute de pe cadran. Sincer chestia asta a inceput sa ma ingrijoreze. Aveti idee care poate fi cauza schimbarii? -------------------- Topas blau
![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
motoarele M50 mai au o MARE problema, pompa de apa (cica) dupa spusele fabricantilor trebuie schimbata la fiecare 80k de KM deoarece palele sunt din teflon/plastic si e f posibil ca axul pompei sa se roteasca cu o turatie iar palele sa aibe o alta turatie muuult mai mica... deci....
sa nu-mi spuneti ca nu stiati asta.. mai ales cei cu motoare M50 ![]() PS: diferiti fabricanti "aftermarket" au inceput sa faca pompe cu palele din metal (fonta sau ce dreaq de material o fi ala) vascocuplajul ar trebui sa se auda atunci cand merge si motorul ajunge la temperatura de ~90-95* iar pe temperaturile astea de afara (+ aeroterma pornita)...... nu cred ca munceste f mult.. poate daca stai juma de ora prin trafic intr-o intersectie fara sa inaintezi -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
motoarele M50 mai au o MARE problema, pompa de apa (cica) dupa spusele fabricantilor trebuie schimbata la fiecare 80k de KM deoarece palele sunt din teflon/plastic si e f posibil ca axul pompei sa se roteasca cu o turatie iar palele sa aibe o alta turatie muuult mai mica... deci.... sa nu-mi spuneti ca nu stiati asta.. mai ales cei cu motoare M50 ![]() Da, asta e una dintre probleme (cealalta mare problema pe care o stiu e caseta de directia care capata joc in timp). Dar din spusele celor de la reprezentanta bmw din Cluj pompa de apa se strica numai daca fierbi motorul. Dar intr-adevar, e si asta o posibilitate, sa se fi stricat pompa de apa. PS. Oare la modelul cu facelift de la E34 pompa de apa e tot cu pale de plastic e? -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 03:10 AM |