![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 404 Joined: 4-April 06 From: Bucuresti Member No.: 242 Car: E46 Engine: M54 ![]() |
Poate reuseste cineva sa ma lamureasca ce mi se intampla de la o vreme: pana acum acul ce indica temperatura apei se ridica in mod normal pana la jumatatea cadranului unde intepenea. Adica oricum as fi mers cu masina temperatura apei nu mi-a trecut NICIODATA de jumatatea ceasului.
Cum spuneam, de cateva zile am observat cu surprindere ca acul respectiv a trecut binisor de jumatate si acum variaza in jurul urmatoarei liniute de pe cadran. Sincer chestia asta a inceput sa ma ingrijoreze. Aveti idee care poate fi cauza schimbarii? -------------------- Topas blau
![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 404 Joined: 4-April 06 From: Bucuresti Member No.: 242 Car: E46 Engine: M54 ![]() |
1. Termostatul nu e blocat sigur pe inchis pentru ca mi-ar fi fiert pana acum. Ma gandesc ca asta merge sau nu. Adik nu-si schimba comportamnetul (deschide mai tarziu) nu?
2. Apa am verificat-o si e chiar putin peste linia de max. Pare in regula. 3. Daca era dusa garnitura nu ar fi trebuit sa "manace" si apa? 4. Si pentru a verifica daca vascocuplajul isi face treaba cum trebuie trebuie sa ajung in service sau exista o modalitate de a verifica singur ? -------------------- Topas blau
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 03:19 AM |