![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 23 Joined: 16-February 07 From: bucuresti Member No.: 654 Car: e30 Engine: m20,325 170cp ![]() |
salut!am un e30,325 achizitionat recent.de 2 zile imi bate ceva in motor,m-am uitat m-ai atent si bataia se aude la pistonul nr.1.cand este rece se aude mai des dar cand se incalzeste nu prea se mai aude.am vrut sa-i dau baia jos,ca eu cred ca problema este ori un cuzinete,sau fusta pistonului.as vrea sa-mi spuneti daca trebuie sa inlocuiesc doar pistonul bolnav sau trebuie sai inlocuiesc pe toti,sau daca vibrochenul trebuie sa-l duc la rectificat.va multumesc mult
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
Radule, fara suparare, e clar ca habar n-ai. Du-o sau cheama un meserias inainte sa te apuci sa dai cu banii. Chiar si cu cuzinetii incaletati, poate mai sunt ceva sanse sa-ti pastrezi motorul actual si sa iesi mai ieftin.
Verifica arborele cotit daca se mai poate repara, s-ar putea sa mai mearga rectificat. Bielele si capacele de biela sunt ok ? 1. rectificat arbore cotit (daca e cazul) 2. rectificat chiulasa (daca e cazul) 3. un set de cuzineti la cota arborelui cotit (CN, R1 sau R2). Noi !!! Nu second hand !!! 4. o garnitura de chiulasa noua. Cea veche nu se mai poate refolosi. Nu are cum sa te coste prea mult reparatia, cu conditia ca arborele cotit sa mai poata fi reconditionat si bielele sa fie ok. Eu zic ca pe treaba asta nu cheltuiesti mai mult de 10 mil, o suma la prima strigare si socotita la gramada, dar sunt sigur ca poti iesi si mai ieftin. Daca tot l-ai desfacut poti sa mai schimbi cate ceva pe acolo si sa-ti faci un motor brici, cum zice colegul George77, un set de segmenti (tot noi ![]() Bafta. -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 06:18 AM |