![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 23 Joined: 16-February 07 From: bucuresti Member No.: 654 Car: e30 Engine: m20,325 170cp ![]() |
salut!am un e30,325 achizitionat recent.de 2 zile imi bate ceva in motor,m-am uitat m-ai atent si bataia se aude la pistonul nr.1.cand este rece se aude mai des dar cand se incalzeste nu prea se mai aude.am vrut sa-i dau baia jos,ca eu cred ca problema este ori un cuzinete,sau fusta pistonului.as vrea sa-mi spuneti daca trebuie sa inlocuiesc doar pistonul bolnav sau trebuie sai inlocuiesc pe toti,sau daca vibrochenul trebuie sa-l duc la rectificat.va multumesc mult
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 23 Joined: 16-February 07 From: bucuresti Member No.: 654 Car: e30 Engine: m20,325 170cp ![]() |
am desfacut chiuloasa,si am observat ca acel piston are joc am ridicat pistonul pana sus si am apasat pe el.sa dus in jos vreo 2 mm,si am vazut si pe chiuloasqa semne ca acel piston batea in ea.din fericire nu am mai mers cu masina decat vreo cativa km,si la turatii mici.cred ca riscam sa indoi vreo supapa.spuneti-mi va rog ca sa dau baia de ulei jos trebuie sa dau motorul jos,sau sai desfac caseta de directie,cu o traversa,asa am vazut ca are sub baie?cred ca mai mult ca sigur este vreun cuzinete.sau chiar boltul.nu am sai schimb tot pistonul ci cuzinetii.intradevar mai rentabil este sai iau alt motor,decat sa ii schimb setul de pistoane su biele si segmenti.daca stiti pe cineva care are ori un motor ca al meu,2,5 sau un 2000,va rog sa-mi spuneti.era sa uit m-am uitat la oglinda de pe bloc(camasile)intradevar este oglinda nu are nici un pic de uzura.adica nu agata.va multumesc la toti pt.sfaturi.daca mai am ceva nelamuriri va anunt.
This post has been edited by radu: Feb 28 2007, 11:32 PM |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
Primul sfat: daca n-ai mai facut niciodata treaba asta, nu te apuca singur ca vei arunca cu banii pe fereastra. Mergi sau lucreaza impreuna cu un meserias.
Acum: Nu stiu cum ai apasat tu pe piston si s-a deplasat cu 2 mm in jos dar in sfarsit, s-ar putea sa ai dreptate. Ok, deci ai desfascut chiulasa ... Daca are urme de lovituri pe ea, atentie mare la fisuri. Curat-o bec pe partea dinspre pistoane si uita-te cu atentie dupa fisuri. Intre cilindri, intre canalele de racire, etc, vezi ca unele fisuri sunt atat de fine incat de-abia se observa cu ochiul liber. Am vazut ca exista un spray de identificat fisuri dar nu stiu de unde sa-ti zic sa cumperi. In afara de asta, la cate suturi o fi incasat, cred ca va trebui rectificata . Du-o la un meserias s-o verifice si vezi ce spune. La fel si arborele cotit, da-l la verificat. Nu te apuca sa cumperi cuzineti pana nu vorbesti cu un meserias sa-ti spuna ce cota de reparatie (daca este cazul) iti trebuie. Si verifica neaparat si boltul pistonului in cauza, s-ar putea ca problema sa fie de acolo. Apropo de "oglinda" de pe bloc. Daca pistonul "agata", asta era o defectiune grava pe care ai fi sesizat-o oricum la functionare. Zgomote, fum la greu, mers neregulat, lipsa de putere, etc, etc. Uzura camasilor si a pistoanelor se verifica altfel, prin masurarea in mai multe puncte a diametrului camasilor si al pistoanelor si compararea valorilor obtinute cu specificatiile producatorului. Ca e lustruita oglinda, nu spune mare lucru. Poti sa faci o verificare "la ochiometru", sa vezi cam ce joc este intre piston si camasa dar tot trebuie sa stii specificatiile producatorului ca sa-ti faci o idee de uzura si oricum nu te ajuta in luarea unei decizii concrete. Iar de baia de ulei, ce sa-ti spun, de regula, daca accesul la o piesa este blocat de alta, asta e, se desface tot pana cand ai spatiu de miscare. ![]() -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 06:28 AM |