IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> ajutati-ma va rog, o bataie la pistonul nr1
radu
post Feb 26 2007, 11:07 AM
Post #1


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 23
Joined: 16-February 07
From: bucuresti
Member No.: 654
Car: e30
Engine: m20,325 170cp



salut!am un e30,325 achizitionat recent.de 2 zile imi bate ceva in motor,m-am uitat m-ai atent si bataia se aude la pistonul nr.1.cand este rece se aude mai des dar cand se incalzeste nu prea se mai aude.am vrut sa-i dau baia jos,ca eu cred ca problema este ori un cuzinete,sau fusta pistonului.as vrea sa-mi spuneti daca trebuie sa inlocuiesc doar pistonul bolnav sau trebuie sai inlocuiesc pe toti,sau daca vibrochenul trebuie sa-l duc la rectificat.va multumesc mult
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
radu
post Feb 28 2007, 11:31 PM
Post #2


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 23
Joined: 16-February 07
From: bucuresti
Member No.: 654
Car: e30
Engine: m20,325 170cp



am desfacut chiuloasa,si am observat ca acel piston are joc am ridicat pistonul pana sus si am apasat pe el.sa dus in jos vreo 2 mm,si am vazut si pe chiuloasqa semne ca acel piston batea in ea.din fericire nu am mai mers cu masina decat vreo cativa km,si la turatii mici.cred ca riscam sa indoi vreo supapa.spuneti-mi va rog ca sa dau baia de ulei jos trebuie sa dau motorul jos,sau sai desfac caseta de directie,cu o traversa,asa am vazut ca are sub baie?cred ca mai mult ca sigur este vreun cuzinete.sau chiar boltul.nu am sai schimb tot pistonul ci cuzinetii.intradevar mai rentabil este sai iau alt motor,decat sa ii schimb setul de pistoane su biele si segmenti.daca stiti pe cineva care are ori un motor ca al meu,2,5 sau un 2000,va rog sa-mi spuneti.era sa uit m-am uitat la oglinda de pe bloc(camasile)intradevar este oglinda nu are nici un pic de uzura.adica nu agata.va multumesc la toti pt.sfaturi.daca mai am ceva nelamuriri va anunt.

This post has been edited by radu: Feb 28 2007, 11:32 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nmg
post Mar 1 2007, 09:08 AM
Post #3


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 372
Joined: 30-December 06
From: Bucuresti
Member No.: 499
Car: E23
Engine: M30 2,8 135 kW



Primul sfat: daca n-ai mai facut niciodata treaba asta, nu te apuca singur ca vei arunca cu banii pe fereastra. Mergi sau lucreaza impreuna cu un meserias.

Acum:

Nu stiu cum ai apasat tu pe piston si s-a deplasat cu 2 mm in jos dar in sfarsit, s-ar putea sa ai dreptate.

Ok, deci ai desfascut chiulasa ... Daca are urme de lovituri pe ea, atentie mare la fisuri. Curat-o bec pe partea dinspre pistoane si uita-te cu atentie dupa fisuri. Intre cilindri, intre canalele de racire, etc, vezi ca unele fisuri sunt atat de fine incat de-abia se observa cu ochiul liber. Am vazut ca exista un spray de identificat fisuri dar nu stiu de unde sa-ti zic sa cumperi. In afara de asta, la cate suturi o fi incasat, cred ca va trebui rectificata . Du-o la un meserias s-o verifice si vezi ce spune.

La fel si arborele cotit, da-l la verificat. Nu te apuca sa cumperi cuzineti pana nu vorbesti cu un meserias sa-ti spuna ce cota de reparatie (daca este cazul) iti trebuie. Si verifica neaparat si boltul pistonului in cauza, s-ar putea ca problema sa fie de acolo.

Apropo de "oglinda" de pe bloc. Daca pistonul "agata", asta era o defectiune grava pe care ai fi sesizat-o oricum la functionare. Zgomote, fum la greu, mers neregulat, lipsa de putere, etc, etc. Uzura camasilor si a pistoanelor se verifica altfel, prin masurarea in mai multe puncte a diametrului camasilor si al pistoanelor si compararea valorilor obtinute cu specificatiile producatorului. Ca e lustruita oglinda, nu spune mare lucru. Poti sa faci o verificare "la ochiometru", sa vezi cam ce joc este intre piston si camasa dar tot trebuie sa stii specificatiile producatorului ca sa-ti faci o idee de uzura si oricum nu te ajuta in luarea unei decizii concrete.

Iar de baia de ulei, ce sa-ti spun, de regula, daca accesul la o piesa este blocat de alta, asta e, se desface tot pana cand ai spatiu de miscare. smile.gif Vezi ce spune si colegul io's, personal nu cred ca trebuie sa scoti motorul ca sa desfaci baia de ulei.


--------------------
Life is too short to drive anything less than a BMW ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic
- radu   ajutati-ma va rog   Feb 26 2007, 11:07 AM
- - Ionut   nu poti decat sa-l desfaci si sa te uiti la cuzine...   Feb 26 2007, 11:15 AM
- - io`s   eu stiu ca, cuzinetii bat si la cald si la rece, m...   Feb 26 2007, 11:22 AM
- - Ionut   depinde...de exemplu la mine bateau numai la cald ...   Feb 26 2007, 11:41 AM
- - io`s   cert e ca pana nu desfaci un motor nu sti 100% ce ...   Feb 26 2007, 12:03 PM
- - Ionut   exact..daca bate si nu il desfaci, nu o sa aflii n...   Feb 26 2007, 12:58 PM
- - iulian325   la mine bate ca la k1... bat injectoatele , bat ta...   Feb 26 2007, 03:46 PM
- - INTERCEPTOR   ai grija ce faci.daca ai mers mult cu ea asa sa nu...   Feb 26 2007, 07:45 PM
- - iulian325   RE: ajutati-ma va rog   Feb 27 2007, 10:08 AM
- - radu   dupa ce a inceput sa bata am mai mers 2,3 km la o ...   Feb 27 2007, 04:44 PM
- - nmg   Nu prea e indicat sa schimbi numai un piston din c...   Feb 28 2007, 08:47 AM
- - TiL   E M20. Dar cred ca la M20 tachetii bat mai repede ...   Feb 28 2007, 07:20 PM
|- - io`s   QUOTE (TiL @ Feb 28 2007, 07:20 PM) E M20...   Feb 28 2007, 07:58 PM
- - TiL   E doar o prejudecata de-a mea: M20 e mai putin fia...   Feb 28 2007, 09:05 PM
- - INTERCEPTOR   m 30 is the boss   Feb 28 2007, 09:18 PM
- - radu   am desfacut chiuloasa,si am observat ca acel pisto...   Feb 28 2007, 11:31 PM
|- - nmg   Primul sfat: daca n-ai mai facut niciodata treaba ...   Mar 1 2007, 09:08 AM
- - io`s   ca sa desfaci baia, trebuie sa desfaci un suport s...   Mar 1 2007, 01:03 AM
- - Ionut   sau altfel...desfaci caseta de directie din suport...   Mar 1 2007, 08:43 AM
- - radu   am eu cat de cat cunostinte dar trebuie dusa la un...   Mar 1 2007, 03:18 PM
|- - nmg   QUOTE (radu @ Mar 1 2007, 03:18 PM) ce se...   Mar 1 2007, 06:11 PM
- - georgem   Ce sa se intample, probabil o sa bata motorul   Mar 1 2007, 08:08 PM
- - radu   este vb de cuzineti,i-am gasit foita si incalecati...   Mar 1 2007, 11:14 PM
- - io`s   du-o la un meserias! cum sa pui cuzineti la m...   Mar 2 2007, 01:26 AM
- - George77   Cel mai simplu este sa iti cumperi un sset de cuzi...   Mar 2 2007, 05:08 AM
- - nmg   Radule, fara suparare, e clar ca habar n-ai. Du-o ...   Mar 2 2007, 09:07 AM
- - radu   cand am luat masina nu scotea nici un pic de fum,...   Mar 2 2007, 09:16 AM
- - Sorin   ce garantie ai ca motorul care il iei nu o sa crap...   Mar 2 2007, 10:13 AM
- - 316i   Deci ideea e ca mai bine il faci pe cel care-l ai ...   Mar 2 2007, 11:37 AM
- - radu   QUOTE motorul a fost facut vara trecuta. Segmenti...   Mar 2 2007, 04:47 PM
- - TiL   nmg - e vorba de buza in partea superioara a curse...   Mar 2 2007, 05:11 PM
- - radu   din pacate am gresit-o pe aia cu cuzineti second,h...   Mar 2 2007, 05:38 PM
- - alex230ro   Ala care e de vanzare e motor de 2,3 deci o sa tre...   Mar 2 2007, 05:42 PM
- - radu   salut nu am mai intrat de mult.pana la urma am lua...   Mar 22 2007, 02:46 PM


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 18th July 2025 - 06:28 AM