![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Am vrut sa plec ieri cu masina, dau la cheie, porneste putin apoi moare motorul. Noaptea dinainte au fost -16 grade, in cursul zilei -9. Am vazut ca invarte electromotorul, am zis sa mai incerc putin. N-a vrut.
Am dat jos capacul de pe filtrul de aer, m-am uitat in carburator cand dadeam la cheie, nimic, nici un strop de benzina. ![]() Nu stiu unde-i problema, a inghetat cumva apa din benzina in pompa? Sau poate pompa de benzina cu totul? Sau unde sa ma uit? Ce pot sa-i fac? (In afara sa astept dezghetul) ![]() -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
offfff....
![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th July 2025 - 02:46 AM |