![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
Azi mi-am curatat (aproape) toate contactele la lampile spate. Tot respectul pentru nemti. Tot ce trebuia sa se desfaca s-a desfacut fara probleme, in ciuda vechimii masinii (E23, 85). Mi-am luat toate contactele de la becurile de la lampile spate la frecat cu smirghel si rezultatul a fost pe masura asteptarilor.
Totusi, sunt cateva locuri unde n-am putut face mare lucru, ma refer la mufe si conectori, unde n-am putut ajunge cu smirghelul. Exista vreo solutie, vreunun spray pentru curatat contacte ? Ar fi super pentru cei ca mine care din cauza vechimii au probleme cu contactele oxidate., nu cred ca sunt singurul ... Stie cineva ceva ? Cu stima, nmg. -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
WD 40 e mama si tatal lor cand vine vorba de curatat rugina, desfacut chestii care nu se desfac, ungere pentru diverse chestii mecanice (inclusiv mecanisme fine). La contacte electrice e bun atat timp cat nu e vorba de contactele electrice ale unor senzori, pentru ca dupa ce dai cu WD40, ramane o pelicula de ulei pe respectivele suprafete. O solutie potrivita pentru contacte de senzori este cea care se evapora si nu lasa reziduuri pe suprafetele curatate. Curatarea este doar activa si functioneaza prin presiunea jetului de aplicare, iar rezultatul nu contine substante suplimentare dupa cateva minute (timpul de evaporare). O mufa de senzori in care dai cu WD40, in care mai intra si un pic de praf peste pelicula de ulei ramasa va genera o gramada de probleme daca functionarea respectivilor senzori se bazeaza pe variantii mici de rezistenta (de ordinul ohmilor).
In general o mufa de senzori nu contine rugina (la faza asta n-ar mai merge deloc motorul de ex), ci doar un strat de oxizi aproape insesizabil la "ochiul liber" care insa afecteaza valorile raportate de respectivii senzori. Cei care stau intr-o zona cu umiditate crescuta stiu despre ce vorbesc (daca eventual valul de umiditate mai contine si sare - cum ar fi pe malul marii) -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 25th June 2025 - 10:03 PM |