![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
Azi mi-am curatat (aproape) toate contactele la lampile spate. Tot respectul pentru nemti. Tot ce trebuia sa se desfaca s-a desfacut fara probleme, in ciuda vechimii masinii (E23, 85). Mi-am luat toate contactele de la becurile de la lampile spate la frecat cu smirghel si rezultatul a fost pe masura asteptarilor.
Totusi, sunt cateva locuri unde n-am putut face mare lucru, ma refer la mufe si conectori, unde n-am putut ajunge cu smirghelul. Exista vreo solutie, vreunun spray pentru curatat contacte ? Ar fi super pentru cei ca mine care din cauza vechimii au probleme cu contactele oxidate., nu cred ca sunt singurul ... Stie cineva ceva ? Cu stima, nmg. -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
eu am uitat de cand folosesc wd 40.si a curatat la mufe si la contacte si guri de admisie si suruburi care nu se desfaceau de nu mai stiu .sincer nu as da pe nimic altceva .am mai avut si alte nebunii .dar parca asta este bmw ul la curatat .si cel de la wurth este mercedesul
-------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th June 2025 - 12:53 AM |