![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() God himself? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 630 Joined: 19-July 06 From: Cluj-Napoca (The Highlands) Member No.: 388 Car: BMW nu mai e Engine: nici motor ![]() |
Deoarece de mai bine de jumate de an caut niste jante cu fanta mare (pentru ursul meu) si nu am gasit NIMIC ma gandeam daca nu as putea sa folosesc jantele pe care le am acuma si sa le pun intoarse cumva, are cineva vreo idee ce se poate intampla rau? exista vreo sansa ca folosind prezoane mult mai lungi decat cele normale sa se rupa? are cineva vreo idee? sfaturi? pareri pro sau contra? orice?
astea-s sunt jantele pe care vreau sa le pun intoarse (adica cu fanta spre exterior) This post has been edited by dust: Feb 11 2007, 02:25 PM -------------------- Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
terminati cu joaca
Jantele de aliaj nu se pot modifica asa cum ai vrea tu, ca sa muti spitele din locul unde sunt prinse acum este imposibil. Adica tehnic e posibil, probabil cu mama aparatului de sudura, dar nu poti sa sudezi in aliaj pe o suprafata atat de mare. Poate doar sa tai capete de 2-3 cm din fiecare brat si sa le retorni in pozitia dorita (imposibil dupa parerea mea, pentru ca "lipirea" de vechiul material va fi calcaiul lui Ahile). Jantele de aliaj sunt turnate in matrite, nu se sudeaza, nu se pot modifica. Chiar daca rezultatul estetic ar fi unul rezonabil, rezistenta materialului in punctele de sudura sau retopire va fi alta. Cum tu vrei sa afectezi toate bratele jantei (deci toate punctele de prindere), eu zic ca trebuie sa te simti foarte norocos ca sa mergi cu o astfel de janta. N-am facut prea multe cursuri de rezistenta materialelor, dar eu zic sa stai linistit, prin sudare nu se poate face modificarea decat estetic, nici un aparat de sudura nu va lega 2 bucati de aliaj astfel incat rezultatul sa aibe rezistenta unei singure bucati turnate. Exista firme care iti pot umple o gaura din janta de aliaj, sau care pot indrepta jante de aliaj, sau care mai fac si suduri pe jante de aliaj, dar numai in cazurile in care acestea sunt lovite (nu sparte in 5 bucati). Nu poti sa te joci cu aparatul de sudura atunci cand vrei sa afectezi toata structura de rezistenta a jantei. Poti sa faci un test totusi, dar eu sunt gata sa pariez ca la primul soc lateral mai puternic cele 6 brate ale jantei vor ramane prinse cu prezoanele de butuc, iar inelul exterior al jantei (cilindrul pe care sta incaltat cauciucul) va zbura linistit de pe masina. This post has been edited by Darren: Feb 11 2007, 10:56 PM -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 08:06 AM |