![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() God himself? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 630 Joined: 19-July 06 From: Cluj-Napoca (The Highlands) Member No.: 388 Car: BMW nu mai e Engine: nici motor ![]() |
Deoarece de mai bine de jumate de an caut niste jante cu fanta mare (pentru ursul meu) si nu am gasit NIMIC ma gandeam daca nu as putea sa folosesc jantele pe care le am acuma si sa le pun intoarse cumva, are cineva vreo idee ce se poate intampla rau? exista vreo sansa ca folosind prezoane mult mai lungi decat cele normale sa se rupa? are cineva vreo idee? sfaturi? pareri pro sau contra? orice?
astea-s sunt jantele pe care vreau sa le pun intoarse (adica cu fanta spre exterior) This post has been edited by dust: Feb 11 2007, 02:25 PM -------------------- Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
Nici nu poti sa te gandesti la asa ceva. Jantele au in interior o gaura care ajuta la centrarea lor pe butuc. Dupa cum vezi pe exterior nu ai asa ceva. Greutatea masinii nu sta (doar) in prezoanele rotilor, ci (si) in acea gaura de centrare. Principalul rol al prezoanelor este de a tine roata prinsa pe butuc. Cred ca daca ai insista si ai monta rotile invers vei avea surpriza sa vezi cum ies rulmentii din fuzete. Montand rotile invers forta de apasare a butucului va fi in exteriorul rotii si va crea tendinta de a "trage" partea superioara a rotii in interior -> masina va avea tendinta sa aibe rotile "cracanate" extrem de mult, pana cand vor ceda rulmentii sau ale elemente din prinderea fuzetei.
P.S.: Cred ca trebuie sa te astepti la multe ironii in topicul asta, mie mi-a venit greu sa dau un raspuns serios. -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 14th July 2025 - 09:44 PM |