![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() God himself? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 630 Joined: 19-July 06 From: Cluj-Napoca (The Highlands) Member No.: 388 Car: BMW nu mai e Engine: nici motor ![]() |
Prima patzanie a avut loc acum cateva zile... sa va povestesc...
Era dimineatza si tocmai ma pregateam sa scot masina din garaj... dau cheie, motorul porneste dar mergea in 1 sau 2 pistoane maxim si la relanti nu statea deloc si tot dadea sa moara si trebuia sa-l tin in viata din acceleratie cu spritzuri... cu greu am scos masina din garaj si am plecat la drum... mai bine de 5 km am mers asa cu ea (cu viteza maxima de 40 kmh ca mai mutl nu vroia sa mearga)... dupa care brusc si-a dat drumu pistonu 3 apoi 4 si tot asa pana mergea in toate cele 6 pistonase ale sale... chestia asta am patit-o de 2 ori pana acum si de fiecare data a fost exact la fel... acuma am 2 intrebari: 1. ce are de face faza asta, ce sa schimb sau sa repar 2. e vreo problema daca merg cu masina asa cum am zis? in 2 pistoane? se poate strica ceva? ax came sau stiu eu... ? -------------------- Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 183 Joined: 18-January 07 Member No.: 541 Car: e30,e34 Engine: m20 2.5 200+cp ![]() |
eu am zis ca s-ar putea sa ai vre-o pierdere de presiune pe instalatie si de aia cand pornesti masina merge rau deoarece nu ai suficienta presiune,iar dupa un timp de mers pompa reuseste sa elimine acele goluri si sa debiteze benzina in parametrii normali
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 22nd June 2025 - 05:48 AM |