![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() God himself? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 630 Joined: 19-July 06 From: Cluj-Napoca (The Highlands) Member No.: 388 Car: BMW nu mai e Engine: nici motor ![]() |
Prima patzanie a avut loc acum cateva zile... sa va povestesc...
Era dimineatza si tocmai ma pregateam sa scot masina din garaj... dau cheie, motorul porneste dar mergea in 1 sau 2 pistoane maxim si la relanti nu statea deloc si tot dadea sa moara si trebuia sa-l tin in viata din acceleratie cu spritzuri... cu greu am scos masina din garaj si am plecat la drum... mai bine de 5 km am mers asa cu ea (cu viteza maxima de 40 kmh ca mai mutl nu vroia sa mearga)... dupa care brusc si-a dat drumu pistonu 3 apoi 4 si tot asa pana mergea in toate cele 6 pistonase ale sale... chestia asta am patit-o de 2 ori pana acum si de fiecare data a fost exact la fel... acuma am 2 intrebari: 1. ce are de face faza asta, ce sa schimb sau sa repar 2. e vreo problema daca merg cu masina asa cum am zis? in 2 pistoane? se poate strica ceva? ax came sau stiu eu... ? -------------------- Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
nu cred ca se intampla din cauza aerului falsd
e posibil sa-ti fi facut condens la debitmetru daca e umblat pe acolo si sa nu mergi asa cu ea ca ai sane de pre-aprindere si detonatii ...lucruri care sunt foarte daunatoare -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 22nd June 2025 - 12:14 PM |