![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
Azi mi-am curatat (aproape) toate contactele la lampile spate. Tot respectul pentru nemti. Tot ce trebuia sa se desfaca s-a desfacut fara probleme, in ciuda vechimii masinii (E23, 85). Mi-am luat toate contactele de la becurile de la lampile spate la frecat cu smirghel si rezultatul a fost pe masura asteptarilor.
Totusi, sunt cateva locuri unde n-am putut face mare lucru, ma refer la mufe si conectori, unde n-am putut ajunge cu smirghelul. Exista vreo solutie, vreunun spray pentru curatat contacte ? Ar fi super pentru cei ca mine care din cauza vechimii au probleme cu contactele oxidate., nu cred ca sunt singurul ... Stie cineva ceva ? Cu stima, nmg. -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
da, exista un spray pt asa ceva, chiar asa se si numeste: spray pt contacte electrice
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 25th June 2025 - 06:28 PM |